کلیدواژه بازاریابی رابطه ای / (25 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ آقا زاده، هاشم ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1386 - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 83 تا 118 )
کلیدواژه ها:بازاریابی الکترونیکیاستراتژی های بازاریابیبازاریابی مبادله ایبازاریابی رابطه ایبازاریابی اطلاعاتیبازاریابی دانش محوراستراتژیبازاریابیاطلاعاتمشتریمشتریاناستراتژی بازاریابیتولید
-
2.
نویسنده : باقری، مصباح الهدی ؛ امیدی کیا، کامران ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1386 - شماره 2 ISC (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها:مدیریت روابط با مشتریانبازاریابی رابطهایمدیریت الکترونیکی روابط با مشتریانصنعت لیزینگاطلاعاتمدیریتمدیریت روابط با مشتریلیزینگوبسایتاینترنت
-
3.
نویسنده : علی احمدی، علی رضا ؛ رضایی، محسن ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1387 - شماره 19 ISC (9 صفحه - از 3 تا 11 )
کلیدواژه ها:مدلهای بازاریابی الکترونیکیآمیخته بازاریابی الکترونیکیآمیخته بازاریابی شبکهایبازاریابی رابطهایبازاربازاریابیمدلبازاریابی الکترونیکیاطلاعاتمدل بازاریابی الکترونیکیمشتریشبکه
-
4.
نویسنده : صحت، سعید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ اویسی، بابک ؛
مجله:تازه های جهان بیمه»فروردین و اردیبهشت 1389 - شماره 142 و 143 (1 صفحه - از 56 تا 56 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریمدیریت ارتباط با مشتریعوامل کلیدی موفقیتبازاریابی رابطهایخدمات بیمه عمرمدیران
-
5.
نویسنده : احمدی، عباس ؛ یحیی زاده فر، محمود ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره سوم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریبازاریابی رابطه ایهتل های ایرانی خارج از کشورنظام ارتباط با مشتری
-
6.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ یزدان پناه، احمدعلی ؛ فرهادی نهاد، رومینا ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»زمستان 1391 - شماره 66 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 121 تا 144 )
کلیدواژه ها:تعهدآموزش عالیرضایتمندیوفاداریبازاریابی رابطه ایدانشجویانوفاداری دانشجویانبازاریابیمدلرضایتمندیاعتماد
-
7.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ منصوری، سیدحسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 153 تا 170 )
کلیدواژه ها:تعهداعتمادکیفیت خدماتبازاریابی رابطه ایتصویر ذهنی برندارزش درک شدهتبلیغات شفاهی مثبت
-
8.
نویسنده : نادریان، مسعود ؛ رهبری، سمیه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 149 تا 160 )
کلیدواژه ها:وفاداریفوتبال حرفه ایLoyaltyبازاريابی رابطه ایرضايتمندی
-
9.
نویسنده : رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛ لگزیان، محمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 87 تا 108 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیبازاریابی رابطهایقرارداد روانشناختیتبادلیرابطهایاشتراکیcommunalمشتریبانکمشتریانکارکنانتعهداتپژوهشسازمان
-
10.
نویسنده : روشندل اربطانی، طاهر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 587 تا 606 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطهایوفاداری به برندرسانههای اجتماعیاجتماعات برندمشتریشبکههای اجتماعیبرنـدوفاداریاعتمادبازاریابیمشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (8 مقاله)
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- الف (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)