کلیدواژه بازاریابی رسانه های اجتماعی / (38 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : آرمان، مانی ؛ نویسنده : جاویدفر، محبت ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (11 صفحه - از 191 تا 201 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطهبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه
-
2.
نویسنده مسئول : خدادادحسینی، سید حمید ؛ نویسنده : سمیعی، نیلوفر ؛ احمدی، پرویز ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1397، دوره پنجم - شماره 1 ISC (23 صفحه - از 37 تا 59 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهارزش ویژه برندنگرش نسبت به برندبازاریابی رسانه های اجتماعیکیفیت رابطه برندارزش ویژهکیفیت رابطهپژوهش
-
3.
نویسنده : ساکی، مرضیه ؛ مهربان، سارا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1397، دوره چهارم - شماره 1/1 (10 صفحه - از 36 تا 45 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندبازاریابی رسانه های اجتماعی
-
4.
نویسنده : دشتی، جهانگیر ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 رتبه C (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 65 تا 85 )
کلیدواژه ها:پویایی رقابترویکرد رابطهایبازاریابی رسانههای اجتماعیرفتار مشتریان آنلاین
-
5.
نویسنده مسئول : اعظمی، محسن ؛ نویسنده : آزادی، وحید ؛ آینه، معصومه ؛
مجله:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1397 - شماره 6 رتبه د (وزارت علوم (17 صفحه - از 181 تا 197 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رسانههای اجتماعیدرک مصرف کنندهقصد خریدقصد خرید مصرفکننده
-
6.
نویسنده : لله زاده، منیژه ؛ فراتی، حسن ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (12 صفحه - از 42 تا 53 )
کلیدواژه ها:اعتمادبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ادراکشده مشتریاننقش تعدیلگر
-
7.
نویسنده مسئول : ترشیزی فاروجی، هادی ؛ نویسنده : وقفی، سید جمیل ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1397، دوره چهارم - شماره 3 (10 صفحه - از 132 تا 141 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
8.
نویسنده : خالوزاده مبارکه، سجاد ؛ حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ نویسنده مسئول : مانیان، امیر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 287 تا 310 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادتجربه مشتریپاسخ مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
9.
نویسنده : خالقی، عاطفه ؛ معینی، حسین ؛ جامی پور، مونا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1398 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 19 تا 38 )
کلیدواژه ها:فرصتها و چالشهابازاریابی رسانههای اجتماعیرسانة اجتماعیرسانههای اجتماعیاطلاعاتبازاریابی رسانة اجتماعیچالشهایشناساییمخاطب
-
10.
نویسنده : صدرنیا، لیلا ؛ باقریان فرح آبادی، محسن ؛ نقشبندی، سید صلاح الدین ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1398 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 85 تا 94 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ویروسیعشق به برندبازاریابی رسانه های اجتماعیفعالیت ویروسی