کلیدواژه بازاریابی رسانه های اجتماعی / (38 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : سید نژاد، دیمن ؛ رمضانی، مجتبی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه، حسین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 717 تا 740 )
کلیدواژه ها:مشارکت مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیصنعت زیبایی پوستوموبازاریابیپژوهشمشتریان
-
12.
نویسنده : رحمتی، آناهیتا ؛ نویسنده مسئول : احمدی دانیالی، آرزو ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:مراکز درمانیخلق ارزشرفتار مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتری
-
13.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 184 تا 217 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریدرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیتجربه برندمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل
-
14.
نویسنده مسئول : روزفراخ، عبدالله ؛ نویسنده : منصوری، حسین ؛ محمدی، مرتضی ؛ صادقی، میثم ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1401 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:تصویر برندآگاهی از برندبازاریابی رسانههای اجتماعیدرگیری برند – مصرف کننده
-
15.
نویسنده : آرزم، مهسان ؛ نویسنده مسئول : اخباری آزاد، مینا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (28 صفحه - از 836 تا 863 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریارزش ویژه نام تجاریرسانه های اجتماعیتصویر نام تجاریهاکوپیانبازاریابی رسانه های اجتماعیگرادمشتریارزش ویژه
-
16.
نویسنده : خضری، مریم ؛ نصری، فرامرز ؛ نویسنده مسئول : نجفی، محسن ؛
مجله:مطالعات مدیریتی دریا محور»بهار 1401 - شماره 1 (20 صفحه - از 4 تا 23 )
کلیدواژه ها:تصویر برندهزینههای تبلیغاتارزش درکشده مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریهتلرضایت مشتریمشتریانتصویر
-
17.
نویسنده : اله وردی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : لندران اصفهانی، سعید ؛
مجله:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»بهار 1401- شماره 5 رتبه B (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 69 تا 90 )
کلیدواژه ها:کیفیت رابطهتجربه مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیقصد مشارکتقصد وفاداری
-
18.
نویسنده : عبدلی، مریم ؛ رستم زاده، رضا ؛ مدرس خیابانی، فرزین ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»زمستان 1400 - شماره 55 (16 صفحه - از 107 تا 122 )
کلیدواژه ها:رویکرد آمیختهبازاریابی رسانههای اجتماعیبازاریابی دیجیتالدرگیری مشتریانصنعت شیر تهران
-
19.
نویسنده مسئول : یزدانی کچوئی، زهرا ؛ نویسنده : کرهانی، مهدی ؛ کوثری، اصغر ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 2 (15 صفحه - از 43 تا 57 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش ویژه برنداعتماد به برندبازاریابی رسانه های اجتماعیاعتمادمشتری
-
20.
نویسنده : ستوده نژاد، سحر ؛ بودلایی، حسن ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (15 صفحه - از 177 تا 191 )
کلیدواژه ها:رسانه های اجتماعي بازاريابي رسانه های اجتماعي كسب وكارهای نوپا