کلیدواژه بازار خاکستری / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : صالحی، فرانک ؛ نویسنده : غریب نواز، نادر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 435 تا 456 )
کلیدواژه ها:کانال توزیعارزش برندلوازم خانگیبازار خاکستریسامسونگبازار غیررسمیبازارهای خاکستریشرکت سامسونگمحصولاتکدگذاری
-
2.
نویسنده مسئول : مولائی، آیت ؛ نویسنده : رستمی، هادی ؛
مجله:دیدگاه های حقوق قضایی»پاییز 1399- شماره 91 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 277 تا 296 )
کلیدواژه ها:حقوق مالکیت صنعتیتجارت بین المللبازار خاکستریواردات موازیزوال حقوق مالکیت فکریمحیط زیستمجازاتقانونآثار جانبیآلودگیمالیات
-
3.
نویسنده : جباری، رویا ؛ باقری، علی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی پژوهشهای دینی، علوم اسلامی، فقه و حقوق در ایران و جهان اسلام»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای دینی، علوم اسلامی، فقه و حقوق در ایران و جهان اسلام رتبه بین المللی (19 صفحه - از 2250 تا 2268 )
کلیدواژه ها:ﺗﺠﺎرت ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻞ ﺣﻘﻮق ﻣﺎﻟﮑﯿﺖ ﺻﻨﻌﺘﯽ زوال ﺣﻘﻮق ﻣﺎﻟﮑﯿﺖ ﻓﮑﺮي ﺑﺎزار ﺧﺎﮐﺴﺘﺮي واردات موازی
-
4.
نویسنده : جباری، رویا ؛ باقری، علی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی پژوهشهای دینی، علوم اسلامی، فقه و حقوق در ایران و جهان اسلام»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای دینی، علوم اسلامی، فقه و حقوق در ایران و جهان اسلام رتبه بین المللی (19 صفحه - از 2269 تا 2287 )
کلیدواژه ها:ﺠﺎرت ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻞ ﺣﻘﻮق ﻣﺎﻟﮑﯿﺖ ﺻﻨﻌﺘﯽ زوال ﺣﻘﻮق ﻣﺎﻟﮑﯿﺖ ﻓﮑﺮي ﺑﺎزار ﺧﺎﮐﺴﺘﺮي واردات موازی
-
5.
نویسنده : محمدی منفرد، امیر ؛ افتخار جهرمی، گودرز ؛
مجله:تحقیقات حقوق خصوصی و کیفری»بهار 1397 - شماره 35 رتبه B (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 11 تا 32 )
کلیدواژه ها:حقوق مالکیت صنعتیتجارت بین المللبازار خاکستریزوال حقوق مالکیت فکری
-
6.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جبارزاده کرباسی، بهرام ؛ جنگی پور افشار، پریا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 107 تا 135 )
کلیدواژه ها:ترفیعات فروشبازار خاکستریکیفیت ادراکشدهمصرف پرستیژی
-
7.
نویسنده : زاهدی، یعقوب ؛
مجله:بررسی های حقوقی»بهار و تابستان 1391، سال دوم، دوره جدید- شماره 3 (16 صفحه - از 149 تا 164 )
کلیدواژه ها:قاچاقسازمان تعزیرات حکومتیقاچاق در سطح عرضهبازار خاکستریقیمتواردات موازیتولیداستراتژیبازاریابی
-
8.
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ جبارزاده، بهرام ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1390 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهبازار خاکستریریسک ادراک شدهآگاهی قیمتریسکقیمتتمایل به خریدمصرفکنندگانارزش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- B (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)