کلیدواژه باشگاه مشتریان / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : پناهی، منصور ؛ رمضانی راد، فرزاد ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 3 (19 صفحه - از 138 تا 156 )
کلیدواژه ها:داده کاویخوشهبندیباشگاه مشتریانرضایت وفاداریمشتریاطلاعاتمشتریانرضایت و وفاداری مشتری
-
2.
نویسنده مسئول : فتحیان بروجنی، محمد ؛ نویسنده : نصیرزاده، الناز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1399، دوره دوازدهم ، شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 477 تا 501 )
کلیدواژه ها:شخصیسازیباشگاه مشتریانبازیگونگیمولفههای انگیزشی بازیبانک حکمت ایرانیانبانکمشتریانمؤلفههای انگیزشیپژوهشطراحیبـا
-
3.
نویسنده : خلفی، امیر ؛ بدیعزاده، علی ؛ نویسنده مسئول : خواجهئیان، داتیس ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1399 - شماره 76 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (26 صفحه - از 13 تا 38 )
کلیدواژه ها:باشگاه مشتریانبازیوارسازیکارآفرینی رسانهایدرگیرسازی مخاطبپلتفرم اجتماعیپلتفرمکارآفرینیمشتریمشتریانکاربرانرسانهایارزشسازمانپژوهش
-
4.
نویسنده : مریخ نژاد اصل، علی ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ منصوریان، یزدان ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1398 - شماره 54 ISC (28 صفحه - از 77 تا 104 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهمرکز خریدباشگاه مشتریانتبعیض قیمتیقیمت مرجعقیمتمصرفمصرفکنندگانقیمـتبـهمصـرف کننـدگان
-
5.
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ داوری، علی ؛ افراسیابی، راحله ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1397، دوره هشتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 89 تا 112 )
کلیدواژه ها:مدل کسبوکارباشگاه مشتریانبرنامههای وفاداریبلوک نوآوری و بلوک مشتریان
-
6.
نویسنده : خانلری، امیر ؛ عامری، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 199 تا 214 )
کلیدواژه ها:بانکباشگاه مشتریانبرنامههای وفاداریتحلیل توآمان
-
7.
نویسنده : کیماسی، مسعود ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ اسماعیلیان، امیربهمن ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها:داده کاویوفاداریخوشهبندیLoyaltyباشگاه مشتریانمشتریمشتریمشتریانمشتریان