کلیدواژه بخشبندی بازار / (52 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : حدادیان، سیما ؛ پویا، علیرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 121 تا 138 )
کلیدواژه ها:بخشبندی بازارتحلیل خوشهایتحلیل تشخیصیتاکسنومیابعاد معرفتحلیل مولفه اصلی
-
22.
نویسنده : زارع احمدآبادی، حبیب ؛ رفیعی امام، محبوبه ؛ ناصر صدرآبادی، علیرضا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 17 تا 36 )
کلیدواژه ها:بخشبندی بازارخوشهبندی بازارالگوریتمهای فراابتکاریالگوریتم بهینهسازی کلونی مورچگانخوشهبندیالگوریتممورچهمشتریمشتریانالگوریتم مورچگانپارامتر
-
23.
نویسنده : ترابی، سهراب ؛ مجتبایی، موسی ؛ استقلال مطلق، عباس ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1395 - شماره 11 (19 صفحه - از 107 تا 125 )
کلیدواژه ها:بازارهای هدفبخش بندی بازارتکنیک AHPﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیشعب بانک سپه شهرستانمشتریبازارمشتریان
-
24.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اکبری، امیر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 55 تا 74 )
کلیدواژه ها:بیمه عمرسبک زندگیخوشهبندیبخش بندی بازار(AIO)مشتریانمشتریان
-
25.
نویسنده : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ خدنگی، سعید ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»تابستان 1395 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 351 تا 372 )
کلیدواژه ها:شبکههای عصبیدادهکاوی: بخشبندی بازارخوشهبندی هرمیروش دلفی ـ فازیشبکههای خودسازمانده
-
26.
نویسنده : میرمحمدی، سیدمحمد ؛ نژند فرد، متان سادات ؛ ایزدخواه، محمد مهدی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1395 - شماره 61 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 9 تا 28 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیتحلیل خوشه ایفروشگاه های زنجیره ایبخش بندی بازاربخش بندی بر مبنای مزایای مورد انتظاربخشبندیبازارمزایای مورد انتظاربازاریابیشناسایی
-
27.
نویسنده : شرج شریفی، آزیتا ؛ بازایی، قاسمعلی ؛ حیدری، سید عباس ؛
مجله:تحلیل های اقتصادی توسعه ایران»بهار 1395 - شماره 10 ISC (34 صفحه - از 141 تا 174 )
کلیدواژه ها:بخش بندی بازارمشخصه روانشناختیمشخصه رفتاریکای میانگینبازارمصرفمشتریانداروهای گیاهیشناساییمصرفکنندگانمحصولات
-
28.
نویسنده : ایزدی، بهرام ؛ رنجبریان، بهرام ؛ کتابی، سعیده ؛ نصیری مفخم، فریا ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»بهار و تابستان 1395 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:برنامهریزی خطیبخشبندی بازارپایگاه داده دلفی فازیخوشهبندی تجمیعیطبقهبندی مشتریانمشتریمشتریانطبقهبندیخوشهبندیپژوهشتحلیل ممیزی
-
29.
نویسنده : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ فروغی اصل، محمد جواد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 163 تا 184 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سبزبخش بندی بازارمصرف کنندگان سبزابعاد سبک زندگیروش إیآیاومصرفمصرفسبک زندگیسبک زندگیبازاربازارمحصولات
-
30.
نویسنده : یاوری، زهرا ؛ رنجبریان، بهرام ؛ کتابی، سعیده ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1394، سال هفتم - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 163 تا 184 )
کلیدواژه ها:تحلیل ممیزیبخش بندی بازارارزش پیشنهادیبازار صنعتیمبناهای بخش بندیمشتریبخشبندیبازارمشتریانارزشمدلمعیار
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (25 مقاله)
- ب (11 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- A (1 مقاله)