کلیدواژه برنامههای وفاداری / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : سیف اللهی، ناصر ؛ نویسنده : بهادری نژاد، محمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 103 تا 121 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبازاریابی ویروسیبازاریابی دهان به دهانبرنامههای وفاداریرفتار بازاریابی ویروسی
-
2.
نویسنده : اسماعيلي، محمد ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 32 (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:مشتری مداریخرده فروشیبازار ارتباطاتبرنامه های وفاداری.
-
3.
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ داوری، علی ؛ افراسیابی، راحله ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1397، دوره هشتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 89 تا 112 )
کلیدواژه ها:مدل کسبوکارباشگاه مشتریانبرنامههای وفاداریبلوک نوآوری و بلوک مشتریان
-
4.
نویسنده : خانلری، امیر ؛ عامری، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 199 تا 214 )
کلیدواژه ها:بانکباشگاه مشتریانبرنامههای وفاداریتحلیل توآمان
-
5.
نویسنده : جعفری نیا، سعید ؛ مهرابی، علی ؛ نویسنده مسئول : نیک نژاد، فرزاد ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (15 صفحه - از 1429 تا 1443 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریان رضایت مشتری کیفیت خدمات ارزش ادراک شده اعتماد مشتری شهرت برند برنامه های وفاداری
-
6.
نویسنده : فیروزآبادی، علی خاتمی ؛ صالحی، مجتبی ؛ نویسنده مسئول : طاهری، فاطمه ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1393 - شماره 18 (8 صفحه - از 41 تا 48 )
کلیدواژه ها:برنامه های وفاداریتصمیم گیری خریدتصویر ذهنی شرکت
-
7.
نویسنده : دهقان، نبی اله ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ فرجلو مطلق، مهسا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 93 تا 106 )
کلیدواژه ها:کیفیت رابطهعملکرد اقتصادیفعالیتهای جذببرنامههای وفاداریمشترینمایندگیبازارمشتریان
-
8.
نویسنده : جعفری نیا، سعید ؛ شفیعیان، علی اکبر ؛ افشارنژاد، علیرضا ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»پاییز 1391 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادکیفیت خدماتارزش ادراک شدهشهرت برندبرنامههای وفاداری