کلیدواژه برندسازی / (157 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : فرجی، دکترعلی ؛ نویسنده : گنجوی، رضا ؛
مجله:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»تابستان 1388 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 92 تا 103 )
کلیدواژه ها:طراحی صنعتیهویت سازمانیبرند سازیطراحان ایرانیهویت بخشی صنعتی
-
2.
نویسنده : نصیری پور، امیر اشکان ؛ گوهری، محمود رضا ؛ نفیسی، ابوالفضل ؛
مجله:مدیریت سلامت»پاییز 1389 - شماره 41 ISC (6 صفحه - از 15 تا 20 )
کلیدواژه ها:شاخصعملکردبیمارستانبرندسازیدانشگاه علوم پزشکی مشهد
-
3.
نویسنده : قلی پور، آرین ؛ ابویی اردکان، محمد ؛ پیدایش، الهه ؛
مجله:هنرهای زیبا - معماری و شهرسازی»بهار 1390، دوره شانزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 37 تا 46 )
کلیدواژه ها:شهر تهرانبرندسازیتصویر بیرونی شهرتصویر درونی شهرتصویر مکان
-
4.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ قارلقی، ابراهیم ؛ نیک بخت، فاطمه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبرندسازیامکانات رفاهی سالن هاسالن های همایش و کنفرانسنمایشگاه های بین المللی
-
5.
نویسنده : سرور، رحیم ؛ نورانی، شراره ؛
مجله:اطلاعات جغرافیایی (سپهر)»بهار 1391 - شماره 81 ISC (5 صفحه - از 86 تا 90 )
کلیدواژه ها:ایرانبازاریابیکشورهای اسلامیبرندسازیگردش گری حلال
-
6.
نویسنده : اسد زاده، احمد ؛ آسیابان رضایی، مینا ؛ طاهونی، مهناز ؛
مجله:مدیریت بهره وری»بهار 1392 - شماره 24 ISC (22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها:بازار محوریبرندسازیعملکرد برندجهت گیری برندجایگاه یابی مجدد برندبازارعملکردبازارمحوریجهتگیریبازاریابیبازارهای بینالمللی
-
7.
نویسنده : احمدی، سید بدرالدین ؛
مجله:پژوهش هنر»پاییز 1392، سال اول- شماره 3 ISC (6 صفحه - از 41 تا 46 )
کلیدواژه ها:کارآفرینیمدیریت تغییربرندسازیزیورآلاتجواهراتفن آفرینی
-
8.
نویسنده : اسماعیل پور، حسن ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1392 - شماره 63 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگريبرندسازيمكان [1]تصوير مكان [2]شخصيت مكان [3]
-
9.
نویسنده : خدادادحسینی، سید حمید ؛ گلابی، امیر محمد ؛ یدالهی، جهانگیر ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (32 صفحه - از 13 تا 44 )
کلیدواژه ها:بنگاه های کوچک و متوسطبازاریابی کارآفرینانهبرندسازیمدل برندسازی کارآفرینانه
-
10.
نویسنده : سهلی، فرزانه ؛ اسمعیلی گیوی، محمد رضا ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1393، سال چهل هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 201 تا 242 )
کلیدواژه ها:برندسازیآمیختۀ بازاریابیکتابخانۀ ملی جمهوری اسلامی ایراننام تجاری؛ نظریۀ دادهبنیاداطلاعاتکتابخانۀ ملی جمهوری اسلامیسازمان اسناد و کتابخانۀ ملیکتابخانـۀ ملـیپژوهشبـهجمهوری اسلامی ایران
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (53 مقاله)
- الف (22 مقاله)
- علمی-پژوهشی (15 مقاله)
- B (7 مقاله)
- ج (6 مقاله)
- A (6 مقاله)
- علمی-ترویجی (4 مقاله)
- A+ (3 مقاله)
- C (2 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)