کلیدواژه برندسازی ملی / (23 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : اسدی، علی اکبر ؛ نویسنده : عرف، محمد ؛
مجله:پژوهش های راهبردی سیاست»بهار 1404 - شماره 52 رتبه: الف/ISC (36 صفحه - از 49 تا 84 )
کلیدواژه ها:امنیت ملیخلیج فارسقطرقدرت نرمبرندسازی ملی
-
2.
نویسنده : یزدی، میثم ؛
مجله:پژوهشنامه دیپلماسی فرهنگی»بهار 1404، سال دوم - شماره 1 (31 صفحه - از 8 تا 38 )
کلیدواژه ها:دیپلماسی فرهنگیقدرت نرمبرندسازی ملیغرب آسیاهنر معاصر اسلامی
-
3.
نویسنده : معین فرد، حمید ؛ خلیفه، سید نعمت ؛ خدایاری، عباس ؛ نویسنده مسئول : نوربخش، پریوش ؛
مجله:علوم ورزش»زمستان 1403- شماره 56 رتبه: A (18 صفحه - از 31 تا 48 )
کلیدواژه ها:تعاملات بین المللیبرندملیارزشهای دینی و مذهبیسیاست زدایی ورزشبرندسازی ملیسیاسیملیمصاحبهمدیریت ورزشیبرند ملی
-
4.
نویسنده مسئول : قاسمی پیربلوطی، محمدامین ؛ نویسنده : بشیر، حسن ؛
مجله:مطالعات راهبردی ارتباطات»تابستان 1403 - شماره 12 (15 صفحه - از 7 تا 21 )
کلیدواژه ها:ایرانمرور نظاممندبرندسازی ملیتصویر کشور
-
5.
نویسنده مسئول : راه نجات، میترا ؛
مجله:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»بهار 1403 - شماره 50 (ویژهنامه) رتبه: ب/ISC (19 صفحه - از 105 تا 123 )
کلیدواژه ها:ایرانبرندسازی ملیدولت سیزدهمدیپلماسی اقتصادی- تجاری
-
6.
نویسنده مسئول : محمدیفر، یوسف ؛ نویسنده : دانش نیا، فرهاد ؛
مجله:مطالعات اقتصاد سیاسی بین الملل»بهار و تابستان 1403، دورۀ هفتم - شماره 1 رتبه: ب (16 صفحه - از 29 تا 44 )
کلیدواژه ها:رقابت پذیریجایگاهیابیسازه انگاریبازاریابی سیاسیموضعیابیبرندیابی ملیسیاسیاقتصادیرقابتبرندسازی ملیملیبرنـدرقابتپذیری اقتصادیاقتصاد سیاسی جهانیبـا
-
7.
نویسنده مسئول : اسدی، علی اکبر ؛
مجله:مطالعات راهبردی»پاییز 1402- شماره 101 رتبه: ج/ISC (26 صفحه - از 111 تا 136 )
کلیدواژه ها:عربستانقدرت نرمبرندسازی ملیخلیج فارسملک سلمان
-
8.
نویسنده مسئول : زارعی، قاسم ؛ نویسنده : حق وردی زاده، ابوالفضل ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1401 - شماره 20 رتبه: ب (28 صفحه - از 199 تا 226 )
کلیدواژه ها:صنایع تولیدیبرندسازیبازارهای بینالمللتئوری داده بنیادصادراتبازارمحصولاتایران
-
9.
برندسازی ملی آمریکا و روسیه در دیپلماسی دیجیتال (مورد مطالعه؛ حساب توئیتری وزارتخانههای خارجه)
مقالهنویسنده : مرادی فر، سعیده ؛
مجله:محیط شناسی راهبردی جمهوری اسلامی ایران»پاییز 1401، سال ششم - شماره 3 (32 صفحه - از 125 تا 156 )
کلیدواژه ها:روسیهآمریکاوزارت امور خارجهدیپلماسی دیجیتالبرندسازیبرندسازی ملیتوئیتتوئیتر
-
10.
نویسنده : ولوی، ابوالفضل ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : محکی، علی اصغر ؛
مجله:امنیت ملی»بهار 1401 - شماره 43 رتبه: ب/ISC (32 صفحه - از 195 تا 226 )
کلیدواژه ها:منافع ملیفضای مجازیکشورهای عربیبرندسازی ملیرسانه های اجتماعیهـاارتباطاتاطلاعاتسیاسیبـابرندسازیملیاجتماعی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (8 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- ج (2 مقاله)