کلیدواژه برند لوکس / (11 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی تاثیر دلبستگی برند بر قصد خرید مشتری از کالاهای اصلی یا تقلبی برند های لوکس
نویسنده : سواد کوهی ماهفروجکی، مهدی ؛ عبدی، جلال ؛ غفوری، فاطمه ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » تابستان 1400 - شماره 68 (جلد هفتم) (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها: برند لوکس دلبستگی برند قصد خرید مشتری کالاهای اصلی کالاهای تقلبی
-
2.
بررسی رابطه بین بازایابی فرانوگرا و نگرش و رفتار مصرف کننده در بین مشتریان برندهای لوکس پوشاک (مورد مطالعه :برندهای ال سی واکی کی، جین وست و سالیان)
نویسنده : حسینی بیدختی، مریم ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ سنگ سفیدی، نگار ؛ بهپور، الهام ؛
مجله : پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار » تابستان 1400 - شماره 2 (15 صفحه - از 494 تا 508 )
کلیدواژه ها: فرانوگرایی رفتار مصرف کننده برند لوکس نگرش مصرف کننده
-
3.
بررسی عوامل نگرش بر قصد خرید مشتریان پوشاک برند لوکس با تاکید بر نقش تعدیل گری گروه های سنی (مطالعه موردی: شهر تهران)
نویسنده : ویلکی، آیه ؛ عماری، حسین ؛ موسوی، سید سیامک ؛ رمضانی، مجتبی ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » زمستان 1399 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 317 تا 334 )
کلیدواژه ها: قصد خرید برند لوکس سن عملکردهای نگرش فرایند توسعه هویت
-
4.
ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺄﺛﯿﺮ ادراﮐﺎت و وﯾﮋﮔﯽﻫﺎی ﺑﺮﻧﺪ ﻟﻮﮐﺲ و ﮐﺸﻮر ﻣﺒﺪا ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﺑﺎ ﻧﻘﺶ واﺳﻄﻪای آﮔﺎﻫﯽ ﺑﺮﻧﺪ، ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪ و ﻧﮕﺮش ﻧﺎم ﺗﺠﺎری
نویسنده : باقری، سیدمحمد ؛ نویسنده مسئول : داداشی، محمد ؛
مجله : مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه » آذر 1399 - شماره 27(جلد دوم) (16 صفحه - از 13 تا 28 )
کلیدواژه ها: ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪ قصد خرد ﺑﺮﻧﺪ ﻟﻮﮐﺲ ﻧﮕﺮش ﻧﺎم ﺗﺠﺎری ﮐﺸﻮر ﻣﺒﺪا
-
5.
تاثیر ارزشهای مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرفکنندگان
نویسنده مسئول : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ نویسنده : زرین فرد، نرگس ؛
مجله : مدیریت برند » پاییز 1399 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (37 صفحه - از 3 تا 39 )
کلیدواژه ها: نگرش برند لوکس رفتار توصیهای تمایل به پرداخت مبلغ بیشتر ارزش ادراکشده
-
6.
تاثیر نظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شده بر رفتار خرید مصرف کنندگان برندهای لوکس
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
مجله : علوم مدیریت ایران » تابستان 1399 - شماره 58 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (25 صفحه - از 55 تا 79 )
کلیدواژه ها: رفتار خرید قصد خرید برند لوکس نظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شده حمایت از کالای ایرانی
-
7.
الگوی انگیزههای مصرف برند لوکس با تاکید بر انگیزههای اخلاقی و روانشناختی
نویسنده : شهنیایی، عیسی ؛ محبی، دکتر سراج الدین ؛ باقری، دکتر مهدی ؛ نویسنده مسئول : حسن پور قروقچی، دکتر اسماعیل ؛
مجله : اخلاق در علوم و فناوری » زمستان 1398، سال چهاردهم - شماره 4 ( ویژه نامه) رتبه علمی-پژوهشی/ISC (8 صفحه - از 178 تا 185 )
کلیدواژه ها: برند لوکس انگیزۀ اخلاقی انگیزۀ روانشناختی
-
8.
بررسی تأثیر سطوح دشواری فراشناختی تبلیغات بر درگیری ذهنی افراد از بعد ثبات
نویسنده : زارع زاده، زهرا ؛ شفیعی، سیدعلی ؛ نویسنده مسئول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » زمستان 1398 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 15 تا 32 )
کلیدواژه ها: تبلیغات درگیری ذهنی برند لوکس دشواری فراشناختی روانی پردازش
-
9.
عوامل موثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم یافته رفتار برنامه ریزی شده
نویسنده مسئول : محمدیان، محمود ؛ نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
مجله : مدیریت برند » پاییز 1397 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (44 صفحه - از 3 تا 46 )
کلیدواژه ها: قصد خرید برند لوکس حفظ وجهه نظریه رفتار برنامهریزیشده انطباق با گروه
-
10.
نقش دوگانه تجربه خرید مصرفکننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس
نویسنده : جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشنده، قاسم ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجله : مدیریت برند » پاییز1394 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (28 صفحه - از 39 تا 66 )
کلیدواژه ها: قصد خرید برند لوکس محصولات بدلی محصولات اصلی تجربه خرید