کلیدواژه تأییدکنندۀ مشهور / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : محمدحسینی، زهرا ؛ بحرینیزاد، منیژه ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 13 تا 54 )
کلیدواژه ها:تصویر برندقصد خریدتاییدکننده مشهورباورپذیری تبلیغنگرش به تاییدکننده مشهور
-
2.
نویسنده مسئول : حمیدیان پور، فخریه ؛ نویسنده : حیدری، زهرا ؛ اسماعیل پور، مجید ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1400 - شماره 69 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 165 تا 184 )
کلیدواژه ها:اعتماد به نفسمادیگراییخرید وسواسیتاییدکننده مشهورتمایل به مدسطح آگاهی
-
3.
نویسنده : نقاش، آرش ؛ امیری عقدائی، سید فتحالله ؛ نویسنده مسئول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 63 تا 86 )
کلیدواژه ها:تاییدکننده مشهورپاسخگویی مصرف کننده به بازاریابی برنداعتبار تاییدکنندهتناسب تاییدکننده
-
4.
نویسنده : زاهدی، فاطمه ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 347 تا 368 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندنگرش به تبلیغتاییدکننده مشهورقصد خرید مصرفکنندهنگرشپژوهش
-
5.
نویسنده : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ کریمی میبدی، احسان ؛ بابایی میبدی، حمید ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»تابستان 1398 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 253 تا 277 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندقصد خریدنگرش نسبت به تبلیغاتتایید کننده مشهور
-
6.
نویسنده مسئول : اسماعیلپور، مجید ؛ نویسنده : ایزدی، حمید ؛ افراخته، سلیمه ؛ زاهدی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1397 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 107 تا 140 )
کلیدواژه ها:تناسبمحبوبیتآشناییتخصصجذابیتشباهتتاییدکننده مشهورصداقت (اعتماد)تصویر نام تجاری
-
7.
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ زارعی، کوروش ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:قابلیت اعتمادتخصصجذابیت فیزیکیتأییدکنندۀ مشهورتناسب با محصولنگرش مصرفکننده به تبلیغ