کلیدواژه تبلیغات دهان به دهان / (55 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
پیامدهای تبلیغات دهانبهدهان از دیدگاه مشتریان باشگاههای تناسب اندام شهر گنبدکاووس
نویسنده : وظیفهخواه دهجبار، وحید ؛ نویسنده مسئول : بای، ناصر ؛
مجله : مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش » بهار 1401 - شماره 16 (14 صفحه - از 93 تا 106 )
کلیدواژه ها: صنعت ورزش بازگشت مجدد تبلیغات دهانبهدهان نگرش مشتریان
-
2.
بررسی تأثیر توزیع متمرکز و ارتقاء فروش بر قصد خرید مجدد و تبلیغات دهان به دهان با توجه به نقش میانجی تصویر شرکت و ارزش ویژه برند بر مبنای مصرف کننده در برند پوشاک سله بن
نویسنده : ابوالحسن زاده، شیما ؛ علیزاده مجد، امیر رضا ؛ افشار، پروین ؛
همایش : همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت » دوره 3؛ 1400/12/06 - 1400/12/06 (25 صفحه - از 94 تا 118 )
کلیدواژه ها: قصد خرید مجدد تصویر شرکت ارتقا فروش توزیع متمرکز تبلیغات دهان به دهان
-
3.
بررسی تاثیر بازاریابی دهان به دهان بر خط مشی رقابتی در شرکتها
نویسنده : کریمی راد، سهیل ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت » زمستان 1400 - شماره 29 (16 صفحه - از 305 تا 320 )
کلیدواژه ها: تبلیغات تبلیغات دهان به دهان استراتژی شرکتها
-
4.
تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری از طریق رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و تبلیغات دهان به دهان مثبت (مورد مطالعه: هتل های 4 و 5 ستاره شهر اصفهان)
نویسنده : شکرچی زاده، زهرا ؛ حکیم فعال اصفهانی، لعیا ؛
مجله : مطالعات مدیریت و کار آفرینی » زمستان 1400، دوره هفتم - شماره 4 (21 صفحه - از 132 تا 152 )
کلیدواژه ها: مشارکت وفاداری درگیری ذهنی تبلیغات دهان به دهان مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
-
5.
بررسی ابعاد شهرت سازمانی در سازمانهای مالی مورد مطالعه: موسسه اعتباری کاسپین
نویسنده : جان نثار احمدی، هدی ؛ نویسنده مسئول : قادری تربتی، حامد ؛
همایش : کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت » دوره 2؛ 1400/08/30 - 1400/08/30 (14 صفحه - از 430 تا 443 )
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان وفاداری شهرت سازمان مشتری مدل یابی معادلات ساختاری
-
6.
تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی
نویسنده : عباس زاده، محمدرضا ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجله : رسانه » پاییز 1400 - شماره 124 رتبه علمی-ترویجی/ISC (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها: رسانه های اجتماعی تئوری داده بنیاد تبلیغات دهان به دهان روابط بین فردی برخط تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
7.
تاثیر خلق تجربه از طریق محرکهای حسی در باشگاههای بدنسازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان
نویسنده مسئول : پورکیانی، محمد ؛ نویسنده : برومند، محمدرضا ؛ افروزه، علی ؛ افروزه، محمد صادق ؛
مجله : پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی » پاییز 1400 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (12 صفحه - از 33 تا 44 )
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان قدرت برند اشگاههای بدنسازی خلق تجربه محرکهای حسی
-
8.
تاثیر غوطه وری در مقصد، اقتصاد سفر، تجربه کاری، خودباوری، بر درخشندگی برند شهری و تبلیغات دهان به دهان با توجه به متغیر میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه: شهر مشهد)
نویسنده مسئول : زاده گرگان، محمد ؛ نویسنده : زاده گرگان، ندا ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » تابستان 1400 - شماره 73 (جلد دوازدهم) (23 صفحه - از 179 تا 201 )
کلیدواژه ها: خودباوری غوطه وری در مقصد اقتصادی بودن سفر تجربه کاری مناسب خشنودی گردشگر درخشندگی برند شهر تبلیغات دهان به دهان
-
9.
تبیین مفهوم تبلیغات دهان به دهان و ضرورت استفاده از آن در کسب و کار
نویسنده : صفریان، فاطمه ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ هادیزاده، علی اصغر ؛
مجله : مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان » تابستان 1400 - شماره 2 (12 صفحه - از 178 تا 189 )
کلیدواژه ها: رفتار خرید مشتریان تبلیغات دهان به دهان تبلیغات دهان به دهان مثبت تبلیغات دهان به دهان منفی
-
10.
مدل متغیرهای مؤثر بر عشق و تعهد به برند و تأثیر آن بر وفاداری به برند، تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در کاربران تلفنهای همراه هوشمند
نویسنده : فضلی، سیدهادی ؛ حمدی، کریم ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجله : دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی » تابستان 1400 - شماره 84 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (11 صفحه - از 195 تا 205 )
کلیدواژه ها: وفاداری به برند تبلیغات دهان به دهان تلفن همراه هوشمند تمایل به پرداخت بیشتر عشق و تعهد به برند