کلیدواژه تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی / (18 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : تاجفر، امیرهوشنگ ؛ بختی، مهدی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (18 صفحه - از 146 تا 163 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی تصویر برند قصد خرید آنلاین شبکه مجازی
-
2.
نویسنده : بحرینی، مرجان ؛ نوربخش، پریوش ؛ نویسنده مسئول : عبدالملکی، حسین ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1401 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 58 تا 69 )
کلیدواژه ها:وفاداریتیراندازیصحه گذاریتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
3.
نویسنده : سید صفوی زاده، مهدی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (16 صفحه - از 981 تا 996 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی تصویر برند قصد خرید آنلاین تجربه خرید آنلاین
-
4.
نویسنده : الفپورتراکمه، مریم ؛ نصیری، سپیده ؛ محمدی فام، سینا ؛ نویسنده مسئول : انصاری، منوچهر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 953 تا 973 )
کلیدواژه ها:مشارکت اجتماعیارزش ویژه برندتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیهرم ارزش ویژه مشتری محوررسانههای اجتماعیاطلاعاتارزش ویژهاجتماعی
-
5.
تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی
نویسنده : عباس زاده، محمدرضا ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:رسانه»پاییز 1400 - شماره 124 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها:رسانه های اجتماعیتئوری داده بنیادتبلیغات دهان به دهانتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیروابط بین فردی برخط
-
6.
نویسنده مسئول : عبدالملکی، حسین ؛ نویسنده : خدایاری، عباس ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1400 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 51 تا 60 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهان الکترونیکیقصد حضور مجددعوامل انتزاعیعوامل عینی
-
7.
نویسنده : نکوئی، فرزانه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 56 (جلد پنجم) (12 صفحه - از 172 تا 183 )
کلیدواژه ها:نوآوریاعتماد مشتریتسهیم دانشزبان مشترکتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیرابطه درک شده
-
8.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : جعفری نیا، سعید ؛ خلیلی، حامد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 55 تا 80 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیمشارکت مشتریهمکاری در برندسازی
-
9.
نویسنده : عبدالملکی، حسین ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1399 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 71 تا 82 )
کلیدواژه ها:مشتریارگونومیویژگی های محیطیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیتجربه خدمت
-
10.
نویسنده مسئول : زارعی، قاسم ؛ نویسنده : رحیمی، حسین ؛ حق وردی زاده، ابوالفضل ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1399 - شماره 10 (ویژه نامه کرونا و کسب و کار) (20 صفحه - از 33 تا 52 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیمسئولیت اجتماعی شرکتتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیبحران کرونااشتراک و کامنت گذاری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (6 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- A (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)