کلیدواژه تبلیغات موبایلی / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : تقوی، هادی ؛ نویسنده مسئول : حمیدیزاده، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 75 تا 93 )
کلیدواژه ها:تبلیغات موبایلینگرش به تبلیغاتمحتوای تبلیغاتارزش تبلیغاتشبکههای اجتماعی موبایلیتبلیغاتشبکههای اجتماعی موبایلیاطلاعاتنگرشکاربرانپیاممصرفکنندگانپژوهش
-
2.
نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ نوروزی، حسین ؛ مروتی شانجانی، مهسا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهتبلیغات موبایلینظریه یکپارچه پذیرشتکنولوژی (UTAUT)مدل پذیرش تکنولوژی (TAM)نظریه فعالیت
-
3.
نویسنده : تقوی، هادی ؛ جعفری، سید محمدباقر ؛ موسوی ثانی باغسیاهی، سیدمرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 167 تا 192 )
کلیدواژه ها:تبلیغات موبایلیعوامل جمعیتشناختینگرش به تبلیغاتپذیرش تبلیغاترنجش
-
4.
نویسنده : سلیمی فرد، خداکرم ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 113 تا 139 )
کلیدواژه ها:بازاریابیعوامل فردیتبلیغات موبایلیتحلیل سلسلهمراتبی فازیعوامل مربوط به پیامعوامل مربوط به محیط اجتماعینگرش نسبت به تبلیغات موبایلی
-
5.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 881 تا 900 )
کلیدواژه ها:نگرشتبلیغات موبایلیادراک از خلاقیت تبلیغاتواکنش رفتاریتبلیغاتپیاممصرفکنندگان
-
6.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ مصلح، عبدالمجید ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیمدل معادلات ساختاریتبلیغات موبایلینگرش نسبت به تبلیغات موبایلیارتباطاتتلفنهمراهکاربراطلاعات
-
7.
نویسنده : طبابایی تسب، محمد ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ نیکزاد، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 181 تا 196 )
کلیدواژه ها:تبليغات موبايلیمدل پذيرش تکنولوژیتئوری عمل مستدلسرويس پيام کوتاهپذیرش تبلیغات موبایلیمدلاطلاعاتپذیرشسهولت استفاده ادراکشده
-
8.
نویسنده : سیاوشی، ملیحه ؛ عابدین، بهاره ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز و زمستان 1388 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 53 تا 68 )
کلیدواژه ها:پیامک تبلیغاتیتبلیغات موبایلینگرش نسبت به تبلیغات موبایلیاطلاعاتپیاماطلاعات و ارتباطات