کلیدواژه تجربه برند / (31 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بهبودی، امید ؛ نادرنژاد، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
مجله:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندفعالیت های خیرخواهانه در شبکه های اجتماعیمنحصربفرد بودن ادراک شدهتجربه برند
-
2.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (54 صفحه - از 13 تا 66 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیتجربه برندرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
3.
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان
نویسنده مسئول : هرندی، عطاءاله ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (29 صفحه - از 337 تا 365 )
کلیدواژه ها:تجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه اجتماعی شرکتیدرگیرسازی مشتریانشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربران
-
4.
نویسنده مسئول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ نویسنده : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجله:گردشگری شهری»پاییز 1402 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:تجربه برندخونسردی برندتعامل مشتری با برندنیت بازدید مجددنیت توصیه به دیگران
-
5.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برند
-
6.
نویسنده : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
مجله:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 صفحه - از 41 تا 62 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندشهرت برندرضایت از برندعشق به برند و هزینه تغییرمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
-
7.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : درویش، فاطمه ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1401 - شماره 14 (18 صفحه - از 133 تا 150 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندارزش ویژه برندبازاریابی حسیدلبستگی به برندتجربه برندتجربهٔمشتریحسیصنعت گردشگری
-
8.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 184 تا 217 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریدرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیتجربه برندمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل
-
9.
نویسنده : حیدری، رضا ؛ کمالی، محمد ؛ مودی، داود ؛ نویسنده مسئول : دهقان قهفرخی، امین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهار 1401 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 217 تا 234 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ورزشیبرندتجربه برندقدرت برندمصرفکنندگانبازاریابی
-
10.
نویسنده : هوشنگی فر، سهیل ؛
مجله:منابع و سرمایه انسانی»بهار 1401 - شماره 3 (14 صفحه - از 121 تا 134 )
کلیدواژه ها:برندتمایل به پرداختتجربه برندطرفداری مشتری از برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (11 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- ملی (2 مقاله)
- B (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)