کلیدواژه تداعی برند / (30 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان
نویسنده : صدقی، اکرم ؛
همایش : الگوهای نوین مدیریت کسب و کار » دوره 4؛ 1400/03/30 - 1400/03/30 (18 صفحه - از 2348 تا 2365 )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند تداعی برند آگاهی از برند وفاداري به برند کیفیت ادراك شده
-
2.
تاثیر ارزش ویژه برند و هویت تیمی هواداران بر گسترش برند تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس
نویسنده مسئول : بنسبردی، علی ؛ نویسنده : خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله : پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش » زمستان 1399 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (13 صفحه - از 9 تا 21 )
کلیدواژه ها: وفاداری به برند ارزش ویژة برند تداعی برند گسترش برند هویت تیمی هوادار
-
3.
بررسی رابطه بین ویژگیهای تداعیگر برند و قصد خرید برند با نقش واسط ارتباط احساسی مصرفکننده - برند(مورد مطالعه: مشتریان برند ال جی)
نویسنده مسئول : افشانی، مینو ؛ نویسنده : روح آزاد، مرضیه ؛
مجله : پژوهش های علوم مدیریت » زمستان 1399 - شماره 5 (9 صفحه - از 66 تا 74 )
کلیدواژه ها: مصرف کننده قصد خرید تداعی برند ارتباط احساسی برند
-
4.
تعیین شخصیت برند پژوهشگاه علوم ورزشی از طریق کهنالگوها
نویسنده مسئول : رسولی، مهدی ؛ نویسنده : بیات، امنه ؛
مجله : مطالعات مدیریت ورزشی » مرداد و شهریور 1399 - شماره 61 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 109 تا 128 )
کلیدواژه ها: کهنالگو شخصیت برند برندسازی تداعی برند پژوهشگاه علوم ورزشی
-
5.
بررسی تاثیر تبلیغات طنزآمیز در ایجاد ارزش ویژه برند
نویسنده مسئول : سنجری، بهزاد ؛ نویسنده : یاراحمدی، فتانه ؛ مرادی، مرتضی ؛
مجله : بررسی های بازرگانی » بهمن و اسفند 1398- شماره 99 رتبه علمی-ترویجی/ISC (14 صفحه - از 76 تا 89 )
کلیدواژه ها: وفاداری برند تداعی برند آگاهی برند تبلیغات طنزآمیز کیفیت دراک شده برند
-
6.
تاثیر بازاریابی قطرهای بر ارزش ویژه برند در صنعت لوازم خانگی
نویسنده مسئول : اصلانی، علی رضا ؛ نویسنده : دانشفرد، کرم الله ؛
مجله : بازاریابی پارس مدیر » پاییز 1398 - شماره 16 (10 صفحه - از 82 تا 91 )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند وفاداری برند تداعی برند آگاهی برند بازاریابی قطرهای
-
7.
بررسی تاثیر طراحی لوگو بر تصمیم خرید مصرف کنندگان محصولات مواد غذایی با نقش میانجی ارزش ویژه برند
نویسنده : پاکاری، آزاده ؛ رهجو، سمیه ؛ شمس لاهرودی، سیدحسن ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » تابستان 1398 - شماره 13 (جلد اول) (15 صفحه - از 160 تا 174 )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند وفاداری برند تداعی برند آگاهی برند طراحی لوگو تصمیم¬گیری خرید کیفیت درک شده برند
-
8.
کاربرد کهنالگوها برای تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفهای فوتبال ایران
نویسنده : قدسی، پرستو ؛ الهی، علیرضا ؛ رسولی، مهدی ؛
مجله : مطالعات مدیریت ورزشی » خرداد و تیر 1398 - شماره 54 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 171 تا 190 )
کلیدواژه ها: کهنالگو شخصیت برند برندسازی هویت برند تداعی برند
-
9.
بکارگیری ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر تمایل خرید مشتریان
نویسنده : هوشمند، عرفان ؛ شمس، کوروش ؛ کلانتر، امیر ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت » زمستان 1397 - شماره 10 (14 صفحه - از 139 تا 152 )
کلیدواژه ها: وفاداری برند ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻧﮕﺮش ﺑﺮﻧﺪ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪ ﺗﺪاﻋﯽ ﺑﺮﻧﺪ
-
10.
اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی: مطالعه موردی: برند مجید
نویسنده : عبدوی، فاطمه ؛ عبدالعلی نژاد، زهرا ؛
مجله : مدیریت و توسعه ورزش » تابستان 1397 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 73 تا 86 )
کلیدواژه ها: تبلیغات اینترنتی وفاداری به برند ارزش ویژه برند تداعی برند کیفیت ادراکشده