کلیدواژه ترجیح برند / (24 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : پیرجمادی، سحر ؛ همتی عفیف، علی ؛ دژآهنگ، منوچهر ؛ نویسنده مسئول : محمودی، احمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1401- شماره 52 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 159 تا 172 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ورزشیعشق به برندترجیح برندSport Marketingمیراث برندbrand preferenceLove the BrandBrand Heritageتجربه خاطرهانگیزNostalgic Experience
-
2.
نویسنده : فدایی بازقلعه، ساینا ؛ نویسنده مسئول : غریبی، حسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1400، دوره هفتم - شماره 1 (جلد اول) (14 صفحه - از 72 تا 85 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندترجیح برندنگرش برندمشتریفروشگاهارزش ویژهنگرشترجیحمشتریانمدل
-
3.
نویسنده : ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ اکبری، محسن ؛ نویسنده مسئول : وشکائی نژاد، سیده صدف ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 259 تا 289 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددترجیح برنداینستاگرامرفتار خلق ارزش مشترکمشتریمشتریانترجیحقصد خرید مجدد مشتریاناطلاعات
-
4.
نویسنده مسئول : براخاص، حسین ؛ نویسنده : همتی نژاد، مهرعلی ؛ ایزانلو، زهره ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1399- شماره 2 (25 صفحه - از 26 تا 50 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیبازاریابی سبزترجیح برندنیات رفتاریمصرف کنندگان ورزشی
-
5.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : درویش، فاطمه ؛ شجاع، علی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1399 - شماره 46 رتبه B (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 349 تا 373 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندارزش ویژه برندترجیح برنددلبستگی به برندتناسب خودقصد خرد
-
6.
نویسنده : موجودی، امین ؛ نیکومرام، هاشم ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1398 - شماره 6 رتبه ج (وزارت علوم (35 صفحه - از 109 تا 143 )
کلیدواژه ها:وفاداریترجیح برندحسادت برندعشق برنددرگیری برند مصرفکننده
-
7.
نویسنده مسئول : میرجوادی، سید محمد ؛ نویسنده : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ عابدی، احسان ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1398- شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 121 تا 151 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترفتار مصرفکنندهوابستگی به برندارزشآفرینی برندترجیح برندمشتریارزش آفرینیکدگذاریوابستگیمشتریانبرند گراییبرندگراییپژوهش
-
8.
نویسنده : نژادفتحی، عذرا ؛ نظری، فریبا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 352 تا 381 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریموزهقصد خریدترجیح برندواکنش نسبت به قیمتنگرش به توسعه برندکافه تارمه
-
9.
نویسنده : خبیری، محمد ؛ خزائی پول، جواد ؛ جابری، اکبر ؛ سجادی، سیدنصرالله ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1398 - شماره 53 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 237 تا 255 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندبرندسازیهوادارانوفاداری برندترجیح برند
-
10.
نویسنده : احمدی فرد، کاظم ؛ خانلری، امیر ؛ معصومی خلجی، حمیدرضا ؛
مجله:نخبگان علوم و مهندسی»بهمن 1397 - شماره 15 (13 صفحه - از 15 تا 27 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهقصد خریدهویت برندترجیح برندرضایتمندی از برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (7 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- B (1 مقاله)