کلیدواژه تنفر از برند / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : تارات، الهه ؛ عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مولا قلقاچی، مریم ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 50 ISC (38 صفحه - از 73 تا 110 )
کلیدواژه ها:تنفر از برندناسازگاری نمادینناسازگاری ایدئولوژیکصنعت خودروسازیتجربۀ منفی گذشته
-
2.
نویسنده : صدیقی کراده، سارا ؛ امینی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 79 تا 114 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیبرندتنفر از برندعدم مسئولیت اجتماعیهـا
-
3.
نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛ نویسنده : شجاع، علی ؛ فتحی، هانیه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 109 تا 128 )
کلیدواژه ها:بیانصافی قیمتی ادراکشدهخیانت ادراکشدهفریب ادراکشدهنظام قیمتگذاری پویاتنفر از برندقیمتادراکقیمتگذاری پویاتنفر
-
4.
نویسنده : صادق وزیری، فراز ؛ شجاع، علی ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، الهام ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:تنفر از برندتبلیغات توصیهای منفیفریبکاری آمیخته بازاریابیقصور آمیخته بازاریابیقطع رابطه با برندتنفرپژوهشآزمونمدلمصرفکنندگانآمیختۀ بازاریابی
-
5.
نویسنده : عبداللهی، محمد حسن ؛ غلامی، سجاد ؛ ابوالحسینی، علی ؛ نویسنده مسئول : زارعیان، حسین ؛
مجله:مطالعات روان شناسی ورزشی»تابستان 1400 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 279 تا 292 )
کلیدواژه ها:پیامدپوشاک ورزشیتنفر از برند
-
6.
نویسنده : عبدالهی، محمدحسن ؛ ابوالحسینی، علی ؛ نویسنده مسئول : غلامی ترکسلویه، سجاد ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1399 - شماره 4 (20 صفحه - از 53 تا 72 )
کلیدواژه ها:تجربه منفی گذشتهناسازگاری نمادینناسازگاری ایدئولوژیکتنفر از برند
-
7.
نویسنده : شجاع، علی ؛ صادق وزیری، فراز ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، الهام ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 3 تا 23 )
کلیدواژه ها:تحلیل تمتنفر از برندفریبکاری آمیخته بازاریابیتبلیغهای دهانبهدهان منفیتنفرکدهاپژوهشمصرفکنندگانمصاحبهBrandبـه
-
8.
نویسنده : شجاع، علی ؛ صادقوزیری، فراز ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 165 تا 180 )
کلیدواژه ها:کاهشاجتناب از برندانتقام از برندتجربة منفی گذشتهتنفر از برندتوقف حمایت و ناسازگاری نمادی