کلیدواژه توسعه بازار / (13 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تبیین الگویی برای توسعه بازار خدمات حسابرسی
نویسنده : تصدی کاری، محمدجواد ؛ رضازاده، جواد ؛ خردیار، سینا ؛ نویسنده مسئول : آزادی هیر، کیهان ؛
مجله : حسابداری و منافع اجتماعی » بهار 1402 - شماره 48 (24 صفحه - از 55 تا 78 )
کلیدواژه ها: حسابرسی توسعه بازار خدمات حسابرسی خدمات مکمل خدمات اطمینانبخشی
-
2.
ارائه راهکارهای رفع موانع توسعه بازار صنعت دارویی ایران با رویکرد تحلیل خاکستری
نویسنده مسئول : عباس زاده، مه لقا ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » بهار 1401 - شماره 84 (22 صفحه - از 1057 تا 1078 )
کلیدواژه ها: موانع توسعه بازار تکنیک دلفی فازی فرآیند تحلیل سلسله مراتبی خاکستری تحلیل حاکستری صنعت دارویی صنعت خاکستری صنایع استراتژی محصولات
-
3.
ارزیابی میزان تاثیرپذیری جهش تولید از قابلیت های نوین صنایع دستی مناطق روستایی با نقش واسطه توسعه بازارهای هدف در استان لرستان
نویسنده : وحدتی، حجت ؛ نویسنده مسئول : ناصرپور، مهرداد ؛
مجله : راهبردهای توسعه روستایی » بهار 1400 - شماره 29 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها: توسعه بازار صنایع دستی روستایی جهش تولید از قابلیت های نوین
-
4.
تاثیر استراتژیهای رقابتی بر رابطه میان توسعه بازار و توسعه محصول جدید
نویسنده : ذوالقدر، ابوالفضل ؛
مجله : مطالعات مدیریت و کار آفرینی » بهار 1400 - شماره 35 (8 صفحه - از 96 تا 103 )
کلیدواژه ها: توسعه بازار توسعه محصول جدید استراتژیهای رقابتی
-
5.
الگوسازی فرآیند توسعه بازار محصولات کشاورزی ارگانیک در ایران با رویکرد ساختاری تفسیری
نویسنده مسئول : صندوقی، عطیه ؛ نویسنده : یادآور، حسین ؛ راحلی، حسین ؛
مجله : تحقیقات اقتصاد کشاورزی » بهار 1400 - شماره 49 رتبه A (دانشگاه آزاد (32 صفحه - از 89 تا 120 )
کلیدواژه ها: توسعه بازار تکنیک دلفی الگوسازی ساختاری تفسیری (ISM) آمیخته اکتشافی محصول ارگانیک
-
6.
ﺑﺮرﺳﯽ ﻧﻘﺶ ﻓﻨﺎوري ارﺗﺒﺎﻃﺎت و اﻃﻼﻋﺎت(IT & ICT) در ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺎزار ﺻﻨﻌﺖ ﻫﺘﻠﺪاري (هتلهای 5 ستاره مشهد)
همایش : مدیریت، گردشگری و تکنولوژی » دوره 1؛ 1399/07/22 - 1399/07/23 (13 صفحه - از 80 تا 92 )
کلیدواژه ها: گردشگری فناوری اطلاعات و ارتباطات توسعه بازار هتلداری
-
7.
ﺗﺄﺛﯿﺮ ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﯾﮑﭙﺎرﭼﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺑﺮ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺎزار ﺧﻮدروﻫﺎی وارداﺗﯽ در اﯾﺮان (ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮان ﺧﻮدرو)
نویسنده : افتخاریان قمصری، علیرضا ؛ میرعمادی، علیرضا ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛
مجله : مدیریت تبلیغات و فروش » پاییز 1399 - شماره 3 ISC (19 صفحه - از 26 تا 44 )
کلیدواژه ها: توسعه بازار ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﯾﮑﭙﺎرﭼﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺳﻠﯿﻘﻪ ﻫﺎ و ﻧﯿﺎزﻫﺎی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺧﻮدروﻫﺎی وارداﺗﯽ
-
8.
طراحی مدلی برای توسعه بازار سفرهای هوایی ارزان قیمت در ایران
نویسنده : کریمی، دکتر آصف ؛ محمودیه، محمدرضا ؛
مجله : مدیریت فردا » بهار 1398 - شماره 58 ISC (24 صفحه - از 69 تا 92 )
کلیدواژه ها: توسعه بازار شرکت هواپیمایی سفرهای هوایی سفرهای ارزان قیمت
-
9.
روش های توسعه بازار در زنجیره ارزش
نویسنده : محبی، محمدرضا ؛ سلیمانی، غلامرضا ؛
مجله : پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری » تابستان 1396 - شماره 26 (26 صفحه - از 45 تا 70 )
کلیدواژه ها: توسعه بازار زنجیره ارزش زنجیره ارزش جهانی
-
10.
برنامه ها و اقدامات کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه به منظور توسعه بازار بنگاه های خرد، کوچک و متوسط
نویسنده : ابراهیمی، فرید ؛ سلیمانی، غلامرضا ؛
مجله : مطالعات مدیریت و کار آفرینی » پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (8 صفحه - از 133 تا 140 )
کلیدواژه ها: رشد اقتصادی توسعه بازار بنگاه های اقتصادی توسعه بنگاههای کوچک و متوسط بنگاههای اقتصادی خرد رشد
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- A (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)