کلیدواژه جایگاه برند / (10 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : زیتونی، زویا ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1401 - شماره 1 (15 صفحه - از 84 تا 98 )
کلیدواژه ها:عملکرد سازمانهوش رقابتیجایگاه برندشرکت ایرانخودرواطلاعاتشرکت ایرانخودرورقبابازارمشتریان
-
2.
نویسنده : صادقی پور قوام اباد، محمد سینا ؛ سلیمانی، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1400 - شماره 35 (15 صفحه - از 406 تا 420 )
کلیدواژه ها:جایگاه برندجهتگیری مشتریجهتت گیری نوآوریسپاهان باطری
-
3.
نویسنده مسئول : مرادی نوشاد، احمدعلی ؛ نویسنده : اصغری صارم، علی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 51 (جلد ششم) (16 صفحه - از 72 تا 87 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندجایگاه برندبانک رفاه کارگران شهر همدان
-
4.
نویسنده : طاهرزاده موسویان، سید فخرالدین ؛ مقدم، متینه ؛ سعیدیپور، عادل ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1399 - شماره 2 (13 صفحه - از 15 تا 27 )
کلیدواژه ها:عملکرد سازمانایران خودروهوش رقابتیجایگاه برند
-
5.
نویسنده : بیگ مرادی، رضا ؛ دشمن زیاری، اسفندیار ؛ نویسنده مسئول : روستا، علیرضا ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 130 تا 144 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریشخصیت برندلوازم خانگیجایگاه برند
-
6.
نویسنده مسئول : اکبری، مرتضی ؛ نویسنده : مهرعلی، مریم ؛ سیدامیری، نادر ؛ دانش، مژگان ؛ رمضانپور نرگسی، قاسم ؛
مجله:گردشگری و توسعه»زمستان 1398 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریارزش مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتیجایگاه برندمشتریمسئولیت اجتماعی شرکتگردشگریمشتریان
-
7.
نویسنده : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ قزوینی، هادی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعملکرد برندسیستم خبره فازیجایگاه برندشرمندگی برند مصرف کنندههم خوانی شخصیت برند و مشتریفازیبهبود عملکردبازارBrandعدد فازی مثلثیپژوهشمشتریان
-
8.
نویسنده : شفیعی، میثم ؛ داودی، زهرا ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1396 - شماره 11 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 77 تا 108 )
کلیدواژه ها:فرش دستباف ایرانجایگاه برندمشتریان اروپایی
-
9.
نویسنده : جوانی، وجیهه ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 175 تا 189 )
کلیدواژه ها:ورزشبرندسازیالگوی پارادایمیجایگاه برندارزشهای برند
-
10.
نویسنده : صحت، سعید ؛ عبداله شاهی، شادی ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1395 - شماره 4 (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانبرند خدماتجایگاه برندشرکت بیمه ی سیناوفاداری مشتری