کلیدواژه خدمات بانکی / (39 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
پدیدارشناسی امید مشتریان به خدمات بانکی در بانک کشاورزی (رویکرد آمیخته: پدیدارشناسی-مدلسازی معادلات ساختاری)
نویسنده : احمدی، اصغر ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (34 صفحه - از 3007 تا 3040 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی خدمات بانکی امید مشتری
-
2.
طراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک
نویسنده : زارع، شبنم ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ نویسنده مسئول : عباسی، عباس ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 27 تا 54 )
کلیدواژه ها: تبلیغات خدمات قصد استفاده از خدمات خدمات بانکی بانک تبلیغات قصد استفاده از خدمات الکترونیک خدمات بانکداری الکترونیک مشتری مشتریان اطلاعات
-
3.
طراحی الگوی زنجیره ارزش خدمات بانکی
نویسنده : بابادی عکاشه، مریم ؛ رعنایی کردشولی، حبیب الله ؛ نویسنده مسئول : عباسی، عباس ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » تابستان 1401 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 173 تا 202 )
کلیدواژه ها: زنجیره ارزش خدمات بانکی زنجیره ارزش خدمات
-
4.
ارائه مدل پویای فازی برای تدوین راهبرد استوار طراحی خدمات در شرایط عدمقطعیت (موردمطالعه: خدمات بانکی)
نویسنده : کریمی، محمد ؛ پیله وری سلماسی، نازنین ؛ رادفر، رضا ؛ نویسنده مسئول : طلوعی اشلقی، عباس ؛
مجله : مدیریت توسعه فناوری » پاییز 1400 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 38 تا 71 )
کلیدواژه ها: فازی خدمات بانکی سناریو پویاییشناسی سیستم ها راهبرد استوار
-
5.
طراحی سیستم توصیهگر شخصیسازیشده برمبنای آنالیز احساسات در رسانههای اجتماعی(موردمطالعه: سیستم بانکی)
نویسنده : قباخلو، مهرگان ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ البرزی، محمود ؛ نویسنده مسئول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجله : پژوهش های مدیریت منابع سازمانی » بهار 1401، دوره دوازدهم - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 163 تا 189 )
کلیدواژه ها: شخصیسازی عقیده مشتری رضایت مشتری سیستم توصیهگر خدمات بانکی
-
6.
تحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم
نویسنده : شهابی، وحید ؛ فائزی رازی، فرشاد ؛ شمس فلاح، میرفیض ؛ نویسنده مسئول : آذر، عادل ؛
مجله : پژوهش های مدیریت در ایران » تابستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 95 تا 114 )
کلیدواژه ها: زنجیره تامین خدمات بانکی انقلاب دیجیتال فینتکها بانکداری بدون شعبه بانک زنجیره تأمین خدمات بانکی اطلاعات زنجیره تامین خدمات بانکی دیجیتال انقلاب صنعتی زنجیره تأمی
-
7.
مدل سازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان ، مطالعه موردی : سیستم های بانکی
نویسنده مسئول : ابراهیمی، مریم ؛ نویسنده : یگانگی، سید کامران ؛
مجله : مطالعات مدیریت و توسعه پایدار » زمستان 1400-شماره 4 رتبه C (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 4 تا 28 )
کلیدواژه ها: سیستم بانکی خدمات بانکی وفاداری مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان
-
8.
تأثیر بهکارگیری سیستمهای کاربردی سازمانی در ایجاد همسویی خدمات بانک با فناوری اطلاعات در سیستم مدیریت بانکداری بانکهای صادرات
نویسنده مسئول : رنجبریان، رسول ؛ نویسنده : بهرامی، محمدرضا ؛
مجله : مطالعات مدیریت و توسعه پایدار » زمستان 1400-شماره 4 رتبه C (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 139 تا 162 )
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات خدمات بانکی سیستمهای کاربردی سازمانی
-
9.
ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر
نویسنده : عظیمی، حمیدرضا ؛ صفرزاده، حسین ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجله : مدیریت کسب و کار » پاییز 1400 - شماره 51 رتبه B (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات بانکی شبکه های اجتماعی بانک شهر بانک مشتری مشتریان مدل
-
10.
طراحی و آزمون مدل بازاریابی خدمات بانکی با تکیه بر روش دادهبنیاد سیستماتیک در بانک صادرات ایران
نویسنده : گرمسیری، محسن ؛ امیرنژاد، قنبر ؛ نویسنده مسئول : کنگرانی فراهانی، علی ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » پاییز 1400 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 23 تا 44 )
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات خدمات بانکی بانک صادرات مدل داده بنیاد آمیخته بازاریابی خدمات بانکی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (11 مقاله)
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- B (3 مقاله)
- C (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)