کلیدواژه خدمات،مشتری / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شول، عباس ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛ نویسنده مسئول : عابدینی، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1398 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم (22 صفحه - از 115 تا 136 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریخدمات مشتریکسبوکار اینترنتیلجستیک پساخریدقصد خرید مجدد
-
2.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ عبدلی، مریم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1392 - شماره 20 (14 صفحه - از 23 تا 36 )
کلیدواژه ها:کارکردگراییمحتوامعادلات ساختاریخدمات مشتریبانکداری موبایلطراحی واسط
-
3.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ نگهداری، امیر نیما ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1391 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 165 تا 186 )
کلیدواژه ها:ارزش برندشرکت های اینترنتیخدمات مشتریارتباطات بازاریابی
-
4.
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی - از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی -
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جلال زاده مقدم شهری، آرش ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1391 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 187 تا 212 )
کلیدواژه ها:ارزش برندشرکت های اینترنتیخدمات مشتریارتباطات بازاریابی
-
5.
نویسنده : اتقیاء، ناهید ؛
مجله:پژوهش در علوم ورزشی»اسفند 1380 - پیش شماره 1 ISC (17 صفحه - از 130 تا 146 )
کلیدواژه ها:تولیدهزینهخدمات،مشتریدرآمد،تبلیغاتبازاریابیبازارمدیرانمسابقاتمدیریتتبلیغاتخدماتتلویزیون