کلیدواژه خلق مشترک ارزش / (10 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حکیم فعال، لعیا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (14 صفحه - از 651 تا 664 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیشهرت برندخلق مشترک ارزشقصد خرید آنلاین
-
2.
نویسنده : موحدی فر، محمدصادق ؛ تقوایی یزدی، مریم ؛ صالحی، محمد ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»پاییز 1401 - شماره 57 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 584 تا 605 )
کلیدواژه ها:هوشمندی فناوریخلق مشترک ارزشکسبوکارهای فناورانهفناوریفناوری اطلاعاتکسب و کارهای فناورانهکســب و کارهای فناورانهمدیرانمدل
-
3.
نویسنده : رضایی حاجی آبادی، جواد ؛ کاظمی، علی ؛ نویسنده مسئول : محمدشفیعی، مجید ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1401 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 105 تا 127 )
کلیدواژه ها:تصویر مقصددلبستگی به مقصدتجربۀ مقصد و ویژگیهای شخصیتی گردشگرخلق مشترک ارزش
-
4.
نویسنده : رضایی حاجی ابادی، جواد ؛ کاظمی، علی ؛ نویسنده مسئول : محمدشفیعی، مجید ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 75 تا 103 )
کلیدواژه ها:مشارکت گردشگرخلق مشترک ارزشتجربه برند مقصدعشق به برند مقصدذینفعان صنعت گردشگریگردشگریگردشـگربـه
-
5.
نویسنده : حمیدی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : شمس قارنه، ناصر ؛
مجله:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 49 تا 66 )
کلیدواژه ها:یادگیریمدلسازی معادلات ساختاریحداقل مربعات جزئیخلق مشترک ارزشارزش خلق شدهمفهوم سازی ارزش
-
6.
نویسنده : عاقلی، میثم ؛ رشیدی، حسن ؛ نویسنده مسئول : کریمی، اوژن ؛
مجله:گردشگری و توسعه»تابستان 1398 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 23 تا 47 )
کلیدواژه ها:وفاداریخلق مشترک ارزششهر دامغانانگیزه گردشگرانمنابع در اختیار گردشگرانگردشگرانمشتریارزشارتباطاتمشتریان
-
7.
نویسنده : امیرالسادات، نسیم ؛ شفیعی، میثم ؛ حاجی پور، بهمن ؛ سلطانی، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 53 تا 76 )
کلیدواژه ها:مشارکتانگیزهفراترکیبخلق مشترک ارزششناساییمشتریCoمصرفکنندگان
-
8.
نویسنده مسئول : جعفرنژاد، احمد ؛ نویسنده : الفت، لعیا ؛ مختارزاده، نیما ؛ الیاسی، مهدی ؛ آهنگری، سعیده السادات ؛
مجله:مدیریت توسعه فناوری»تابستان 1397 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 9 تا 48 )
کلیدواژه ها:خلق مشترک ارزشاتحادهای استراتژیک فناورانهتصاحب ارزشروش بهترین-بدترین فازیاتحاداتحادهای استراتژیکبنگاهارزشاســتشریکخلق
-
9.
نویسنده : حسینی نیا، غلام حسین ؛ یعقوبی فرانی، احمد ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1395 - شماره 79 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 66 تا 80 )
کلیدواژه ها:مشتریرفتار شهروندیرفتار مشارکتیخلق مشترک ارزشمحصول لبنی
-
10.
نویسنده : رامین هاشمی، سید ؛ توکلی، غلامرضا ؛
مجله:بهبود مدیریت»زمستان 1392 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (39 صفحه - از 83 تا 121 )
کلیدواژه ها:زنجیره ارزشمشارکت مشتریخلق مشترک ارزشدیدگاه خدمت محور بازاریابی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)