کلیدواژه خوشهبندی مشتریان / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حریفی، رخساره ؛ مظفری، مرضیه ؛ نویسنده مسئول : نعیمی صدیق، علی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1401- شماره 114 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 135 تا 154 )
کلیدواژه ها:داده کاویخوشهبندی مشتریانتحلیل RFMmeansمشتریان سازمان بنادر و دریانوردیالگوریتم Kالگوریتم SOM
-
2.
نویسنده : اصغری، فرزاد ؛ احمدی، فرید ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی)»زمستان 1397 - شماره 71 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 185 تا 223 )
کلیدواژه ها:خوشهبندی مشتریانصندوق کارآفرینی امیدرتبهبندی مشتریانپیشبینی وضعیت اعتباری متقاضیان تسهیلاتتحلیل عاملی رب پی سی ایالگوریتم دو مرحلهای «کیمینز»
-
3.
نویسنده : شغایی فلاح، مصطفی ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ خرمی بنارکی، آناهیتا ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 76 تا 96 )
کلیدواژه ها:تاکسونومیخوشهبندی مشتریانبازاریابی علّیمحصول لذتجویانهمحصول ضروری
-
4.
نویسنده : قربان پور، احمد ؛ طلایی، قدرت اله ؛ پناهی، مریم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1394، دوره پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 153 تا 168 )
کلیدواژه ها:الگوریتم ژنتیکالگوریتم سی میانگین فازیخوشه بندی مشتریانشعب بانک رفاهمشتریمشتریانالگوریتممشـتریان
-
5.
نویسنده : مروتی شریف آبادی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره ششم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 187 تا 206 )
کلیدواژه ها:روش واردخوشهبندی مشتریانشبکهی همینگنرون مردهتحلیل تمایزاتنرونبخشبندیشبکههای عصبی مصنوعیبازار
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)