کلیدواژه دستگاه خودپرداز / (10 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : آقا قلیزاده سیار، علیرضا ؛ نویسنده : شیرازی، حسین ؛ ایزدیار، مهدی ؛ فتاح دماوندی، محمدمهدی ؛
مجله:حسابداری مدیریت»زمستان 1399 - شماره 47 رتبه A (حوزه علمیه/ISC (19 صفحه - از 105 تا 123 )
کلیدواژه ها:مدلسازیداده کاویکنترل موجودیدستگاه خودپرداز
-
2.
نویسنده مسئول : تزوال، امیرحسین ؛ نویسنده : ابراهیمی، مریم ؛
مجله:مطالعات مالی و بانکداری اسلامی»زمستان 1399، سال ششم - شماره 15 (24 صفحه - از 55 تا 78 )
کلیدواژه ها:نقدینگیروش ARDLدستگاه خودپردازبانک پاسارگاددستگاه پایانه فروش
-
3.
نویسنده : رفیعی، سودابه ؛ مدبر، سمیه ؛ نویسنده مسئول : آقامحمدی، زهره ؛
مجله:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»پاییز 1399 - شماره 11 ISC (14 صفحه - از 37 تا 50 )
کلیدواژه ها:شاخص قیمتدستگاه خودپردازجذب منابعسپردههای سرمایهگذاری مدت دار
-
4.
نویسنده : باقری طالقانی، ابراهیم ؛ افهمی، رضا ؛ چوپانکاره، وحید ؛
مجله:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»زمستان 1397 - شماره 76 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 103 تا 112 )
کلیدواژه ها:دستگاه خودپردازافردنسافردنس چند سطحیمحصولات تعاملی عمومیکاربردپذیری محصولات
-
5.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ بهرامی، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : زارع علمی، حمزه ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1394 - شماره 21 (8 صفحه - از 61 تا 68 )
کلیدواژه ها:تلفن بانکدستگاه خودپردازهمراه بانکاینترنت بانکدستگاه پایانه فروش
-
6.
نویسنده : عباسی، ابراهیم ؛ رستگار نیا، فاطمه ؛ ابراهیمی، فهیمه ؛
مجله:سیاست های راهبردی و کلان»زمستان 1393 - شماره 8 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 59 تا 76 )
کلیدواژه ها:پیشبینیشبکههای عصبیدستگاه خودپردازآریمابانک مهر اقتصاد
-
7.
نویسنده : مخبری، آزاده ؛ ندائی فرد، احمد ؛ صحاف، رباب ؛
مجله:سالمند»پاییز 1392 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 17 تا 24 )
کلیدواژه ها:روش کیفیسالمنددستگاه خودپردازکاوش فرهنگی
-
8.
نویسنده : گیلانی نیا، شهرام ؛ موسویان، سید جواد ؛
مجله:مدیریت بهره وری»زمستان 1388 - شماره 11 ISC (32 صفحه - از 103 تا 134 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکمدل پذیرش فناوریدستگاه خودپردازپایانه فروشگرایش مشتریانبانکخدمات بانکداری الکترونیکیمشتریفناوری
-
9.
نویسنده : بامداد، ناصر ؛ رفیعی مهرآبادی، نگار ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»زمستان 1387، سال هشتم - شماره 4 ISC (20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات بانکیرضایت مشتریدستگاه خودپرداز
-
10.
نویسنده : موغلی، علیرضا ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1386 - شماره 7 ISC (18 صفحه - از 81 تا 98 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکتلفن بانکدستگاه خودپردازمدل پذیرش تکنولوژیپایانه فروش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- A (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)