کلیدواژه رضایت مشتری از کیفیت خدمات / (1 مقاله)
-
1.
رضایت شغلی کارکنان واسطه ای بر رابطه حفظ و نگهداری کارکنان و رضایت مشتریان در شعب بانک مسکن اصفهان
مقالهنویسنده : محمدی، مهدی ؛ زارع، امرالله ؛
همایش:کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه: بین المللی (26 صفحه - از 576 تا 601 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیحفظ و نگهداری کارکنانرضایت مشتری از کیفیت خدمات