کلیدواژه رضایت مشتری از کیفیت خدمات / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ حق شنای، اصغر ؛ یاوری، زهرا ؛ رشید کابلی، مجید ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1381 - شماره 25 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:مشتریرضایت مشتریرضایتخدماترضایت مشتری از کیفیت خدماتمشتریانکیفیت خدمات
-
2.
نویسنده : سلاجقه، دکتر امیرحسین ؛ زندی گوهرریزی، مریم ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (7 صفحه - از 613 تا 619 )
کلیدواژه ها:صنعتخدمات پس از فروشخودروسازیمشتریرضایت مشتریمشتریانخودرورقابتصنعت خودرورضایت مشتریانمحصولات
-
3.
رضایت شغلی کارکنان واسطه ای بر رابطه حفظ و نگهداری کارکنان و رضایت مشتریان در شعب بانک مسکن اصفهان
مقالهنویسنده : محمدی، مهدی ؛ زارع، امرالله ؛
همایش:کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه: بین المللی (26 صفحه - از 576 تا 601 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیحفظ و نگهداری کارکنانرضایت مشتری از کیفیت خدمات
| مجله (تعداد مقاله) |
|---|
| همایش کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 1 |
| همایش کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
| نشریه پژوهشنامه بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)