کلیدواژه رضایتمندی مشتری / (52 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نیکخوی، نوید ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحه - از 36 تا 51 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندرضایتمندی مشتری
-
2.
نویسنده : ترکمان، محمد صادق ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (12 صفحه - از 140 تا 151 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت کسب و کاررضایت مندی مشتریفن بیانمدیریت فروشفروشمشتریمدیران
-
3.
نویسنده : فارغ، فهیمه ؛ اولیا، محمد صالح ؛ نویسنده مسئول : زارع مهرجردی، یحیی ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»زمستان 1401 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 1 تا 38 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریدلفی فازیپایداری شرکتیپویاییشناسی سیستم
-
4.
نویسنده : طاهری، محمدحسین ؛ عطرزاده فرشبافی، پدرام ؛
مجله:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1401 - شماره 6 (24 صفحه - از 95 تا 118 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهارائه خدمت با کیفیت
-
5.
نویسنده : صالحی، حمیدرضا ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آبان 1401 - شماره 39 (8 صفحه - از 31 تا 38 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردکیفیتوفاداری مشتریرضایتمندی مشتریمشتریرضایت مشتریمشتریانارزیابیمشـتری
-
6.
نویسنده : معطر، علی ؛ قاسمی، حمید ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، صدیقه ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (27 صفحه - از 160 تا 186 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتService Qualityرضایتمندی مشتریsocial mediaتمایل حضور مشتریرسانه اجتماعیcustomer satisfactionCustomers' Behavioral intention
-
7.
نویسنده : فاطمی، سیدمنصور ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (9 صفحه - از 313 تا 321 )
کلیدواژه ها:بیمهعوامل ساختاریرضایتمندی مشتریمشتریرضایترضایتمندی مشتریرضایت مشتری
-
8.
نویسنده : زارعی همت، پژمان ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت وتجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (16 صفحه - از 601 تا 616 )
کلیدواژه ها: ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺳﻠﺴﻠﻪ ﻣﺮاﺗﺒﯽﺑﺎﻧﮑﺪاري رﺿﺎﯾﺖ ﻣﻨﺪي ﻣﺸﺘﺮي RFM رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪي ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺎﻧﮏ
-
9.
نویسنده : خوئینی، الهه ؛
مجله:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»زمستان1400، دوره هفتم - شماره 25 (21 صفحه - از 82 تا 102 )
کلیدواژه ها:بازاریابیوفاداری مشتریکسبوکار الکترونیکرضایتمندی مشتریبازاریابی الکترونیکدرک مشتری از ارزش
-
10.
نویسنده : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛ ترکی، لیلا ؛ نادری، معین ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 233 تا 250 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریرضایتمندی مشتریتبلیغ دهانبهدهانهزینههای تعویض بانک
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (16 مقاله)
- ب (4 مقاله)
- B (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- ملی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- د (1 مقاله)