کلیدواژه رضایت کاربران / (32 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : اورنگیان، آذر ؛
مجله:رهیافت»پاییز 1380 - شماره 25 ISC (13 صفحه - از 26 تا 38 )
کلیدواژه ها:هزینه-سودمندی(حرفهداری)؛خدمات اطلاعرسانی پیوسته( Online )؛نرخ بهره؛ارزشیابی؛رضایت کاربران؛یارانه؛سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایرانهزینهبازیابیخدماتپایگاههای اطلاعاتیکاربران
-
2.
نویسنده : رمضان، مجید ؛ میکاییلی، فتاح ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1382 و بهار 1383 - شماره 9 و 10 ISC (20 صفحه - از 117 تا 136 )
کلیدواژه ها:اثربخشی سیستمهای اطلاعاتیمدل پذیرش فناوریرضایت کاربراناطلاعاتسیستمهای اطلاعاتیسیستمکاربرانکیفیت اطلاعات
-
3.
نویسنده : زره ساز، محمد ؛ فتاحی، رحمت الله ؛ داورپناه، محمد رضا ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1385 - شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 85 تا 100 )
کلیدواژه ها:رابط کاربرنرمافزارهای کتابخانهاینرمافزار سیمرغرضایت کاربرانتعامل انسان-رایانهکاربراناطلاعاتنرمافزارنرمافزار سیمرغدانشجویانمیزان رضایتنمایش اطلاعات
-
4.
نویسنده : مهراد، جعفر ؛ عصاری شهر، رضا ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1386 - شماره 50 ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:رابط کاربرنرمافزارهای کتابخانهاینرمافزار پارس آذرخشرضایت کاربرانمحیط رابطفهرست رایانهای.
-
5.
نویسنده : مختاری، حیدر ؛ عبدالحسین زاده، محمد حسین ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»بهار 1387 - شماره 73 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 169 تا 176 )
کلیدواژه ها:کتابخانههاذخیره و بازیابی اطلاعاتقانون موئرزرضایت کاربراناطلاعاتبازیابی اطلاعاتکاربراننظام بازیابی اطلاعاتکتابخانهنظامهای اطلاعات مدیریت
-
6.
نویسنده : حیاتی، زهیر ؛ حسن شاهی، محبوبه ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1387 - شماره 74 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 61 تا 76 )
کلیدواژه ها:رضایتپایگاههای اطلاعاتیخدمات اطلاعرسانیرضایت کاربراناعضای هیئت علمی دانشگاه شیرازاطلاعاتمیزان رضایت
-
7.
نویسنده : حریری، نجلا ؛ شاهوار، شبنم ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1389 - شماره 83 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 22 تا 39 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریرضایت کاربرانلایب کوآلکتابخانه مرکزی سازمان مدیریت صنعتیکاربرانکتابخانهاطلاعاتسامانهرضایت
-
8.
نویسنده : معتدل، محمدرضا ؛ رهنمای رودپشتی، فریدون ؛ سلیمی، آرزو ؛
مجله:مطالعات کمی در مدیریت»زمستان 1389 - شماره 3 (16 صفحه - از 15 تا 30 )
کلیدواژه ها:فرایند تحلیل سلسله مراتبیرضایت کاربرانکیفیت خدمات الکترونیکبرنامه ریزی صفر و یک
-
9.
نویسنده : رحیمی، صالح ؛ کرمی، طاهره ؛ فرهادی، مهران ؛ مراد حاصلی، منصوره ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1389 - شماره 52 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:مقررات کتابخانهرضایت کاربرانتجهیزات کتابخانهکفایت مجموعهدانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهرانکتابخانهمیزان رضایتدانشکده روانشناسی و علوم تربیتیکتاب
-
10.
ارزیابی عملکرد کتابخانه های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران بر اساس مدل سیرز
نویسنده : حریری، نجلا ؛ مصفا، نزهت ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1390 - شماره 56 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 116 تا 132 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردرضایت شغلیرضایت کاربرانمدل سیرزدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (10 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- A (1 مقاله)