کلیدواژه شنیدن صدای مشتری / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ نویسنده : کامیار، فاطمه ؛
مجله:اقتصاد و برنامه ریزی شهری»پاییز 1400- شماره 7 رتبه ب (وزارت علوم (11 صفحه - از 200 تا 210 )
کلیدواژه ها:جبران خسارتشنیدن صدای مشتریبخشش شهروندانتبلیغات شفاهی منفیعذرخواهی
-
2.
نویسنده : مرتضوی، سعید ؛ حدادیان، علی رضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان و پاییز 1384 - شماره 15 و 16 ISC (24 صفحه - از 37 تا 60 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیسنجششنیدن صدای مشتریشاخص رضایتمندی مشتریمشتریرضایتشاخص رضایتمندی مشتری