کلیدواژه عملکرد برند / (61 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده مسئول : ملکزاده اسکوی، مینا ؛ نویسنده : محبی، محمدمهدی ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»زمستان 1399 - شماره 5 (13 صفحه - از 89 تا 101 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندجهت گیری برندشناسایی برندکارآفرینی برند
-
22.
نویسنده مسئول : رحیمی کلور، حسین ؛ نویسنده : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ عزیزی حمل آبادی، فاطمه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 47 (جلد دوم) (20 صفحه - از 17 تا 36 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندآگاهی از برندعملکرد برندشهرت برندنگرش برند
-
23.
نویسنده : صائب نیا، سمیه ؛ حسینی علی آباد، سید محمدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»پاییز 1399 - شماره 3 (14 صفحه - از 28 تا 41 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندعملکرد برندارزش درک شدههتلهای استان اردبیل
-
24.
نویسنده : تاجالدین، حسن ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (16 صفحه - از 324 تا 339 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندبازاریابی بین المللیجایگاه یابی برندجهت گیری برندبرند محصولات صادراتی
-
25.
نویسنده : داودآباد، خدیجه ؛ رفيعي، ليلا ؛ ملاعلي اکبری، فریبا ؛ عبدی، سلیمان ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1399، دوره ششم - شماره 2 (11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندعملکرد برندشهرت برندآگاهی مشتری از برندهواپیمایی ایران ایر
-
26.
نویسنده : حق وردیزاده، فاطمه ؛ کاظمی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1399، دوره جدید - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 39 تا 62 )
کلیدواژه ها:عملکرد صادراتیبرندعملکرد برندمهارت برندحاکمیت دولت.صادراتمهارتعملکردبازارپژوهشBrandمشتریاندولت
-
27.
نویسنده مسئول : رجوعی، مرتضی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 87 تا 108 )
کلیدواژه ها:حاکمیت شرکتیاعتماد مبتنی بر شناختعملکرد برنداعتماد مبتنی بر دانشاعتماد مبتنی بر عقلانیت
-
28.
نویسنده مسئول : صفایی، سمیرا ؛ نویسنده : بهروزنیا، علیرضا ؛
مجله:نخبگان علوم و مهندسی»خرداد 1399 - شماره 23 (14 صفحه - از 67 تا 80 )
کلیدواژه ها:برندعملکرد برندجهت گیری استراتژیک
-
29.
نویسنده : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ قزوینی، هادی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعملکرد برندسیستم خبره فازیجایگاه برندشرمندگی برند مصرف کنندههم خوانی شخصیت برند و مشتریفازیبهبود عملکردبازارBrandعدد فازی مثلثیپژوهشمشتریان
-
30.
نویسنده : مصلی، مهسا ؛ کاوندی، سپیده ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1398 - شماره 1 (17 صفحه - از 66 تا 82 )
کلیدواژه ها:بازاریابی داخلیعملکرد برندتعهد به برندبرندینگ داخلیآب و فاضلاب روستایی زنجان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (17 مقاله)
- علمی-پژوهشی (11 مقاله)
- د (3 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- A (1 مقاله)