کلیدواژه قدرت اجتماعی برند / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : کشتی دار، محمد ؛ نویسنده : مودی، داود ؛ قاسمی، نازنین ؛
مجله:پژوهش در ورزش تربیتی»تابستان 1399 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 163 تا 178 )
کلیدواژه ها:هویت برندعشق به برنداصالت برندالمپیادهای ورزشیقدرت اجتماعی برند
-
2.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : ناظمی، آسیه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1398 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 65 تا 104 )
کلیدواژه ها:تحلیل شبکه اجتماعیکانال بازاریابیدانشگاه الزهراقدرت اجتماعی برندعوامل قدرتنفوذ قدرتقــدرتقـدرتبرنـدبـهبرنــدهـا
-
3.
نویسنده : رحمنی، سکینه ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (15 صفحه - از 91 تا 105 )
کلیدواژه ها:نام تجاریکشش تقاضارفتار خریدارزش برندثبات برندرهبری برندسود آوری برندقدرت اجتماعی برندگسترش جغرافیایی برندتبلیغات برندمحصولمشتریقیمتمصرفکنندگانمشتریان
-
4.
نویسنده : حمزئیان، عظیم ؛ ملکی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات سیاسی»بهار 1395 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:شبکه قدرتقدرت برندقدرت اجتماعی برندقدرت در بازارقدرت از دیدگاه فوکو