کلیدواژه قصد خرید مشتریان / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : علینقیان جوزدانی، نسرین ؛ نویسنده : یزدان، علی ؛
مجله:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (18 صفحه - از 141 تا 158 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مشتریانبازاریابی خیرخواهانهوفاداری نسبت به برندبرند اصالت اصفهان
-
2.
نویسنده : محمدی، غزاله ؛ قیومی، عباسعلی ؛ نویسنده مسئول : عابدی، احسان ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1401، دوره هشتم - شماره 3 (25 صفحه - از 105 تا 129 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مشتریانفعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعیارتباط مشتری - برندنوین چرم
-
3.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ سلیمانی، غزاله ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 125 تا 152 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مشتریانمزایای شناختیمزایای بازیوارسازیمزایای یکپارچه شخصیمزایای یکپارچه اجتماعیمشتریبازیوارسازیمشتریانفروشگاههای آنلاینمزایای بازیوارسازی
-
4.
نویسنده مسئول : گلمکانی، مهرداد ؛ نویسنده : ارجمندی نژاد، وفا ؛ جعفری، جوان ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1400 - شماره 13 (13 صفحه - از 206 تا 218 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریقصد خرید مشتریانجستجوی آسانراحتی معامله (تراکنش)مشتریتبلیغات شفاهیمشتریان
-
5.
نویسنده : افلاکی، امیر ؛ نویسنده مسئول : کورنگ بهشتی، سیامک ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1400 - شماره 14 (11 صفحه - از 342 تا 352 )
کلیدواژه ها:نگرش به برنداعتبار برندقصد خرید مشتریانفولاد مبارکه اصفهانقصد خریدمشتریقصد خرید مشترینگرششرکت فولاد مبارکه اصفهاناعتبارمصرفکننده
-
6.
نویسنده : کرمپور، عبدالحسین ؛ جهانشاهی، غلامرضا ؛ محسنی، قاسم ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1399، دوره ششم - شماره 31 (14 صفحه - از 42 تا 55 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مشتریانبرتری برندفروشگاههای اتکا
-
7.
نویسنده : رجبی دهخوراقان، آتنا ؛ گل میمی، منصوره ؛ علیجانی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (جلد اول) (15 صفحه - از 90 تا 104 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریهویت برندقصد خرید مشتریانمواجهه با برندشناسایی مشتری از برندمشتریهویتقصد خرید مشتریمواجههشناسایی مشتری
-
8.
نویسنده : راه چمنی، احمد ؛ صادقی آذر هریس، فرشته ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1394، سال دهم - شماره 27 (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه مطلوبیتارزش ویژه رابطهقصد خرید مشتریانشرکت های لیزینگچارچوب ارزش ویژه مشتری