کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری / (272 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : علی احمدی، علی رضا ؛ حور علی، مریم ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1383 - شماره 7 و 8 ISC (8 صفحه - از 101 تا 108 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریعاملهای هوشمندمشتریاطلاعاتمشتریانجلب رضایت مشتری
-
2.
نویسنده : محمدنیا، علی ؛ زند حسامی، حسام ؛
مجله:پژوهشگر»زمستان 1384 - شماره 5 (14 صفحه - از 58 تا 71 )
کلیدواژه ها:استراتژیمدیریت ارتباط با مشتریزنجیره تامینمشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریاناطلاعاتسازمانارتباطاتبازار
-
3.
نویسنده : علی احمدی، علی رضا ؛ خلجی علیایی، لیلا ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1385 - شماره 13 و 14 ISC (6 صفحه - از 61 تا 66 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیانبار داده و داده کاویسیستم مدیریت ارتباط با مشتریاطلاعاترضایت مشتریمشتریانفیلدبازارکاربر
-
4.
نویسنده : خسروداد، مژگان ؛
مجله:تازه های اقتصاد»بهار 1385 - شماره 111 (5 صفحه - از 30 تا 34 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتریبازاریابی رابطهمندبانکرضایت مشتریانبانک صادراتکارکنانبانک پارسیان
-
5.
نویسنده : عباس زادگان، سید حسین ؛
مجله:مدیریت»خرداد و تیر 1385 - شماره 109 و 110 (4 صفحه - از 54 تا 57 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشداده کاویمدیریت ارتباط با مشتریپایگاه دانشانباره دادههاشناخت مشتری و دیتامارتاطلاعاتمشتریمدیرانسازماندانشمشتریانتجمیع
-
6.
نویسنده : صنیعی منفرد، محمد علی ؛ خوش الحان، فرید ؛ موسوی مدنی، فریبرز ؛ رضاییان فردویی، صدیقه ؛
مجله:مدیریت فردا»نیمه اول 1386 - شماره 17 ISC (17 صفحه - از 54 تا 70 )
کلیدواژه ها:طراحی مفهومیمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت الکترونیکیمعماری فناوریمعماری فرآیندسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریمشتریاطلاعاتمدلطراحیسیستممشتریان
-
7.
نویسنده : اخوان، پیمان ؛ حیدری، صفاناز ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1386 - شماره 18 ISC (17 صفحه - از 24 تا 40 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمدیریت دانشدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریرضایتمندی مشتریمشتریمدیریت دانش مشتریدانشاطلاعاتدانش مشتریمدلمشتریان
-
8.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ کزازی، ابوالفضل ؛ خلیلی شجاعی، وهاب ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار 1387 - شماره 57 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 105 تا 132 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریمدل کیفیت خدمات(سرکوال)مشتریمشتریانرضایت مشتریان
-
9.
نویسنده : اسکندری، مجتبی ؛ فرقانی، وحید ؛
مجله:مصباح»خرداد و تیر 1387 - شماره 75 (22 صفحه - از 117 تا 138 )
کلیدواژه ها:سیستم اطلاعات مدیریتمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت زنجیره تامینسیستم اطلاعات کیفیتبرنامه.ریزی منابع شرکت
-
10.
نویسنده : معمارزاده، غلامرضا ؛ سرفرازی، مهرزاد ؛ مصلی نژاد، افشین ؛
مجله:کنترولر»پاییز و زمستان 87 - شماره 22 (28 صفحه - از 16 تا 43 )
کلیدواژه ها:رضایتمدیریت ارتباط با مشتریپایداری و وفاداری مشتریمشتریمدیراناطلاعاتسازمانمشتریانرضایت مشتریارتباطات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (73 مقاله)
- ب (42 مقاله)
- علمی-ترویجی (9 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- A+ (5 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- بین المللی (4 مقاله)
- A (4 مقاله)
- B (4 مقاله)
- C (3 مقاله)
- ملی (2 مقاله)