کلیدواژه مدیریت تجربه مشتریان / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : خسروی، ابوالفضل ؛ نویسنده : سلطانی، مرتضی ؛ فتحی، محمد رضا ؛ علی، باسل ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1401 - شماره 147 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 244 تا 260 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیبیمه اشخاصمدیریت تجربه مشتریانتکنیک داده بنیاد
-
2.
نویسنده : مینویی، مرتضی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ فخیمی آذر، سیروس ؛ نویسنده مسئول : قره بیگلو، حسین ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهار 1399 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 489 تا 508 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندبازاریابی حسیرویکرد آمیختهمدیریت تجربه مشتریانبرند سازی حسیصنعت مواد غذاییمشتریبرندسازی حسیمدیرانمشتریان
-
3.
نویسنده : قیم اعلایی، کیوان ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 رتبه C (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادوابستگی به برندمدیریت تجربه مشتریان
-
4.
نویسنده : ملکی، مهدی ؛ صحت، سعید ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (21 صفحه - از 4929 تا 4949 )
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی عملکرد کسب و کار و صندوق بیمه اجتماعیمدیریت تجربه مشتریان