کلیدواژه مدیریت دانش مشتری / (60 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده : اردوانی، سمانه ؛ برادران کاظم زاده، رضا ؛ تیمورپور، بابک ؛ عبدالوند، ندا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1393 - شماره 116 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 111 تا 136 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریارزش دوره عمر مشتریمديريت ارتباط با مشتريمدیریت ریسک مشتریبخشبندی مشتریانارزش دوره عمر مشتريمـديريت ريسـک مشتريمديريت دانش مشتريبخش بندي مشتريانمشتریبیمهمشتریانمدلریسکCLVنمایندگانارزششرکت بیمه
-
52.
نویسنده : امیری اقطاعی، رضوان ؛ تیمورپور، بابک ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1393، دوره چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:بانکمزیت رقابتیمدیریت ارتباط مشتریمدیریت دانش مشتریمدل سازی ساختاری تفسیریمدلاطلاعات
-
53.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ محمدیان، محمود ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛ عابدی، احسان ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره ششم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 41 تا 66 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشنظریه برخاسته از دادههامدیریت دانش مشتریاستقرار سیستم اطلاعاتیبانکاطلاعات
-
54.
نویسنده : حاجی حیدری، نسترن ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1392 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 54 تا 87 )
کلیدواژه ها:روش دلفیفرا تحلیلمدیریت دانش مشتریمدل بلوغ مدیریت دانش مشتریکسب دانش از مشتری
-
55.
نویسنده : نجف لو، فاطمه ؛ سهرابی، بابک ؛ نویسنده مسئول : شامی زنجانی، مهدی ؛
مجله:مدیریت توسعه فناوری»تابستان 1392 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 149 تا 182 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانش مشتریهمکاران سیستمنرم افزار اجتماعیمدیریت دانشوب 2وبمشتریاسدانشکاربراطلاعاتنرمافزارهای اجتماعی
-
56.
نویسنده : حاجی حیدری، دکتر نسترن ؛ هاشمی، نوین ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1391 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 27 تا 44 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکیمدیریت دانش مشتریتمایل خرید الکترونیکیاطلاعاتالکترونیکیمشتریانریسک ادراکشدهوبسایت
-
57.
نویسنده : غلامی اواتی، رمضان ؛ ابراهیمیان جلودار، سید یاسر ؛
مجله:توسعه انسانی پلیس»زمستان 1391 - شماره 43 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 65 تا 82 )
کلیدواژه ها:دانشمدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریسبک های مدیریت دانشمشتریمشتریانمشـتری
-
58.
نویسنده : حاجی کریمی، عباس علی ؛ منصوریان، تالین ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریدریافت دادههای مشتریپردازش دادههای مشتریتوسعهدانشمشتریمشتریبهبود عملکرد سازمانیدانش مشتریدانش
-
59.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ میرا، ابوالقاسم ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1390 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 107 تا 138 )
کلیدواژه ها:ارتباطات رو در روبازخور مشتریدانش از مشتریمدیریت دانش مشتریمصرف کنندگان پیشگام
-
60.
نویسنده : برزین پور، فرناز ؛ اخوان، پیمان ؛ زارع مقدم، زینب ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1389 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 115 تا 132 )
کلیدواژه ها:بانکداریارزیابیمدیریت ارتباط با مشتریچارچوبمدیریت دانش مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- ب (13 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- B (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)