کلیدواژه مزایای درکشده / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : اخوان خرازیان، مریم ؛ نویسنده : دادبه، شیوا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 99 تا 117 )
کلیدواژه ها:تمایل به خرید آنلاینمزایای درک شدهشکلگیری نگرش
-
2.
نویسنده : اکبری، عسگر ؛ محمودزاده، احد ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت وتجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (19 صفحه - از 32 تا 50 )
کلیدواژه ها: بهبود عملکردﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻋﺎﻟﯽ از ﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﻣﺰاﯾﺎي درك ﺷﺪه ﺳﺎزﮔﺎري درك ﺷﺪه رقابتی بودن
-
3.
نویسنده : قنامی زاده فلاحی، محمدعلی ؛ کیقبادی ملجیری، رضا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (12 صفحه - از 695 تا 706 )
کلیدواژه ها:اعتماد مزایای درک شده کيفيت درک شدهنگرش مصرف کنندگان خرید آنلاین
-
4.
نویسنده مسئول : عادل، حسین ؛ نویسنده : علیرضایی، ابوتراب ؛ جلالی، سید مهدی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1397، سال سیزدهم - شماره 40 رتبه C (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها:جنسیترضایتریسک درکشدهقصد خرید مجدد و آیندهنگاریمزایای درکشدهتداوم اعتماد
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)