کلیدواژه مشتریان کلیدی / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : حسینی نیا، سیدرضا ؛ نویسنده : بای، ناصر ؛ قنبرپور نصرتی، امیر ؛
مجله:مدیریت منابع انسانی در ورزش»بهار و تابستان 1399 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 209 تا 223 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمشتریمداریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان کلیدیادارات ورزش و جوانانمشتریکارکنان ادارات ورزش و جوانان
-
2.
نویسنده : اسماعیل زاده، اثمر ؛ رستمی، سمیه ؛ علیرضائی، شبنم ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1398 - شماره 11 (28 صفحه - از 497 تا 524 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮیﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﮐﻠﯿﺪیمشتریمشتریانسیستم مدیریت ارتباط با مشتریکارکناناطلاعاتضریب همبستگی پیرسونوفاداری مشتریان
-
3.
نویسنده : یوسفی زاد، امیر ؛ ثریایی، علی ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1397، سال دهم - شماره 20 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 175 تا 198 )
کلیدواژه ها:مدل RFMمشتریان کلیدیروش DBSCANارزش دوره عمر مشتریروش K-MEANS
-
4.
نویسنده : برقی اسکونی، محمد مهدی ؛ ناصری اسکونی، حمیدرضا ؛
مجله:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»تابستان 1397 - شماره 2 ISC (11 صفحه - از 23 تا 33 )
کلیدواژه ها:فناوریمزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان کلیدی
-
5.
نویسنده : بای، ناصر ؛ قنبرپور نصرتی، امیر ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 441 تا 457 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشرضایت مشتریانمشتریان کلیدیتمایل مشتریپیامدهای رفتاری
-
6.
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم الله ؛ حاجیلو، زاهده ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 461 تا 478 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمشتریان کلیدیبخش بندی مشتریانارزش دوره عمر مشتریمدل آر. اف. ام
-
7.
نویسنده : مهدوی، عبدالمحمد ؛ موسوی، سیده زهره ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:مشتریان کلیدیارزش چرخه عمر مشتریبخش بندی مشتریانمشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریسودمشـتریبانکبانک مسکن
-
8.
نویسنده : نوربخش، سید کامران ؛ خیری، بهرام ؛ نویسنده مسئول : پشنگ، لیلا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1391 - شماره 10 (11 صفحه - از 65 تا 75 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطه مندمشتریان کلیدیبازاریابی معاملاتیگرایش ارتباطی
-
9.
نویسنده : نبی زاده شهربابکی، فاطمه ؛ صفرنیا، حسن ؛ عباسی، عباس ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره سوم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 161 تا 176 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیمشتریان کلیدی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)