کلیدواژه مشتری مدار / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : آقاعلی خانی، محسن ؛
مجله:مطالعات علوم اسلامی انسانی»تابستان 1396 - شماره 10 (جلد 2) (7 صفحه - از 57 تا 63 )
کلیدواژه ها:کارآییاثر بخشیفرآیندمهندسی ارزشتوسعه منابع انسانیمشتری مدار
-
2.
نویسنده : فارسیجانی، حسن ؛ دهقان، احسان ؛
مجله:چشم انداز مدیریت صنعتی»تابستان 1395 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 45 تا 65 )
کلیدواژه ها:مشتری مدارتولید در کلاس جهانیماتریس اهمیت عملکرد
-
3.
نویسنده : سلطانی، ایرج ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1382 - شماره 3 و 4 ISC (6 صفحه - از 87 تا 92 )
کلیدواژه ها:کارآییاثربخشیفرآیندمهندسی ارزشتوسعه منابع انسانیمشتری مدارکارکنانسازمانکارآیی و اثربخشیفرایندهامشتری