کلیدواژه موفقیت معرفی یک محصول جدید / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تاثیر یک کمپین رسانه های اجتماعی در موفقیت معرفی یک محصول جدید
نویسنده مسئول : اصفهانی، کریم ؛ نویسنده : مجیدی، عبدالله ؛ حقیقی، محمد ؛
مجله : پژوهش های علوم مدیریت » پاییز 1400 - شماره 8 (13 صفحه - از 109 تا 121 )
کلیدواژه ها: موفقیت معرفی یک محصول جدید نگرش نسبت به محصول جدید قصد توصیه محصول جدید و قصد خرید محصول جدید
-
2.
اثرگذاری عاملهای حس اجتماعی و تست محصول جدید بر قصد توصیه و احتمال خرید محصول جدید: نقش نگرش نسبت به نام و برند محصول جدید
نویسنده مسئول : اصفهانی، کریم ؛ نویسنده : مجیدی، عبدالله ؛ حقیقی، محمد ؛
مجله : پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع » تابستان 1400 - شماره 7 (14 صفحه - از 46 تا 59 )
کلیدواژه ها: موفقیت معرفی یک محصول جدید نگرش نسبت به محصول جدید قصد توصیه محصول جدید و قصد خرید محصول جدید