کلیدواژه ندای مشتری / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رستگار، علی ؛ رجبی، علی محمد ؛ لک، بهزاد ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1391 - شماره 24 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 107 تا 138 )
کلیدواژه ها:ندای مشتریرویکرد نابرویکرد شش سیگماشش سیگمای نابسیستم های اطلاعاتی ناجا
-
2.
نویسنده : فضلی، صفر ؛ علیزاده، مهدی ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1387 - شماره 49 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 145 تا 170 )
کلیدواژه ها:QFD؛ مدل کانوماتریس برنامه ریزی خانه کیفیتندای مشتریمشتریQFDمشتریانرضایت مشتریمدل کانومدلادغامخواستههااولویتبندی
-
3.
نویسنده : Kordlar، Ali Ibrahim ؛ Mashayekhi، Bita ؛ Ziviyar، Farzad ؛
مجله:بررسی های حسابداری و حسابرسی»زمستان 1385 - شماره 46 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 107 تا 132 )
کلیدواژه ها:نیازسنجی آموزشیندای مشتریگسترش کیفیت عملکرد (QFD)بهبود کیفیت آموزشبهبود کیفیت خدمات
-
4.
نویسنده : Syedjavadein، Syed Reza ؛ Shahhoseini، Mohammad Ali ؛
مجله:بررسی های حسابداری و حسابرسی»زمستان 1385 - شماره 46 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 133 تا 148 )
کلیدواژه ها:نیازسنجی آموزشیندای مشتریگسترش کیفیت عملکرد (QFD)بهبود کیفیت آموزشبهبود کیفیت خدمات
-
5.
نویسنده : حسینی، حسن ؛
مجله:پیک نور»پاییز 1384 - شماره 11 (12 صفحه - از 101 تا 112 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیآموزش از راه دورQFDندای مشتریعملکرد کیفیتمشتریآموزشمشتریانکیفیتدانشجویان
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه بررسی های حسابداری و حسابرسی 2 |
نشریه توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی 1 |
نشریه پیک نور 1 |
نشریه پژوهشنامه بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)