کلیدواژه نظریهی مبنایی / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ناظم، نازفر ؛ باصری، علی ؛ نویسنده مسئول : آقاجانی مرسا، حسین ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»بهار 1402 - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 237 تا 262 )
کلیدواژه ها:جامعه پذیرینوجوانیمصرف فرهنگینظریه ی مبناییژانر ادبیگرایش ادبینگرش به مطالعهنوجوانادبیکودکان و نوجوانانادبیاتبـابـهادبیات کودکان و نوجوانانمدل
-
2.
نویسنده : ناظم، نازفر ؛ باصری، علی ؛ نویسنده مسئول : آقاجانی مرسا، حسین ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (18 صفحه - از 3153 تا 3170 )
کلیدواژه ها:جامعه پذیرینوجوانیمصرف فرهنگینظریه ی مبناییژانر ادبیگرایش ادبینگرش به مطالعهنوجوانانادبیادبیات کودک و نوجوانگرایشکودکان و نوجواناناطلاعاتجامعهمطالعهکتاب
-
3.
نویسنده مسئول : بیلکی، زینب ؛ نویسنده : تاج مزینانی، علی اکبر ؛
مجله:علوم اجتماعی (دانشگاه علامه طباطبائی)»پاییز 1401 - شماره 98 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 4 تا 42 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیاستانداردسازینظریهی مبناییکنارگذاری اجتماعیکنارگذاری آموزشی
-
4.
نویسنده : کریمی، محمدکاظم ؛ خیری، حسن ؛ نویسنده مسئول : پوریانی، محمدحسین ؛
مجله:علوم سیاسی - دانشگاه باقرالعلوم (ع)»زمستان 1400 - شماره 96 رتبه ب (حوزه علمیه/ISC (28 صفحه - از 7 تا 34 )
کلیدواژه ها:نهجالبلاغهفرهنگ سیاسیجامعهپذیری سیاسینظریهی مبنایینهادهـای جامعـه
-
5.
نویسنده : کریمنژاد، شهرام ؛ نجف بیگی، رضا ؛ دانشفرد، کرماله ؛ عالم تبریز، اکبر ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1397 - شماره 132 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 63 تا 80 )
کلیدواژه ها:تامین اجتماعینظریهی مبناییحاکمیت مالی
-
6.
نویسنده : ظریف مرادیان، نسرین ؛ زنجانی زاده، هما ؛
مجله:بررسی مسائل اجتماعی ایران»بهار و تابستان 1395، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 179 تا 202 )
کلیدواژه ها:مدیریت بدنمدل پارادایمیجراحی زیبایی زنانعوامل مداخله گرنظریه ی مبناییتاثیر پذیری از محیط پیرامونیجراحی زیباییزنانپزشکیبدننظریهمقوله
-
7.
نویسنده : خاکباز، عظیمه سادات ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»پاییز و زمستان 1393 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 7 تا 32 )
کلیدواژه ها:فرهنگ رشتهاینظریهی مبناییفرهنگ دانشگاهیفرهنگ در آموزش عالیبرنامه درسی آموزش عالیفرهنگپژوهشدانشجویان