کلیدواژه نقاط تماس / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نکویی زاده، مریم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 85 تا 108 )
کلیدواژه ها:نقاط تماسفراترکیبتجربه مشترینظریه گرافارزش دائمی ماتریس
-
2.
نویسنده : سبزعلیان، رقیه ؛ نظری، محسن ؛ نویسنده مسئول : نوروزی، علیرضا ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»زمستان 1400، سال پنجاه و پنجم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:نقاط تماسسفر مشترینقشه سفر مشتریکتابفروشی الکترونیکیمشتریفروشگاهفروشمشتریانمحصولات
-
3.
نویسنده مسئول : آتشگر، کریم ؛ نویسنده : میرشفیعی، فاطمه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 399 تا 423 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشترینقاط تماسمدیریت تجربه مشتریسفر مشترینقشه سفرمشتریبانکاطلاعاتمدلشاخصعملکرد بانک
-
4.
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده : نبی زاده، محمد ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها:فرآیندتعالینقاط تماستحلیل مضمونتجربه مشتریسفر مشتریمدلمضامینپژوهشارزیابی
-
5.
نویسنده : محمدی، نساء ؛ جمشیدی، حمدالله ؛ خانجانیان، فرشید ؛
مجله:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»آبان 1397، سال اول - شماره 6 (15 صفحه - از 166 تا 180 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنقاط تماسارتباطات یکپارچه بازاریابیتفکر برند
-
6.
نویسنده : یدالهی، شهربانو ؛ کاظمی، علی ؛ رنجبریان، بهرام ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 181 تا 198 )
کلیدواژه ها:تکنیکنقاط تماستجربه مشستریسفر مشتریخدمات بانکداری
-
7.
نویسنده : شایگان، فریبا ؛
مجله:دانش سیاسی»بهار و تابستان 1387 - شماره 7 ISC (28 صفحه - از 153 تا 180 )
کلیدواژه ها:دینداریدولت رفاهاعتماد سیاسیاعتماد به نظام سیاسیاعتماد به کنشگران سیاسیاعتماد به نهادهای سیاسیاعتماد بنیادینقاط تماساعتماددولتمردمرضایترفاهگیدنزکنشگران سیاسی