کلیدواژه نوآوری خدمات / (22 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : پرهامنیا، فرشاد ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»تابستان 1400 شماره 94 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 37 تا 58 )
کلیدواژه ها:مدل پذیرش فناوری (TAM)نوآوری خدماتکتابخانه هوشمندکیفیت خدمات
-
12.
نویسنده : شیرازی، ابوذر ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1400، دوره هفتم - شماره 2 (9 صفحه - از 83 تا 91 )
کلیدواژه ها:نوآوری خدماتفرهنگ تیمیتقسیم دانش
-
13.
نویسنده مسئول : رحیمی، صالح ؛ نویسنده : سهیلی، فرامرز ؛ بسطامی، نسرین ؛ بهرامی نیا، سارا ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»بهار 1399، سال پنجاه و چهارم - شماره 1 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 99 تا 114 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشکسب و خلق دانشاشاعه و انتقال دانشکاربرد و استفاده دانشنوآوری خدماتدانشنوآوریکتابدارانکتابخانههای دانشگاهیپژوهش
-
14.
نویسنده : منصوری موید، فرشته ؛ گنجه، کاوه ؛ بهزادنژاد، کامبیز ؛
مجله:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»پاییز 1398 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 149 تا 174 )
کلیدواژه ها:قابلیت سازمانیقصد خریدقابلیت بازاریابینوآوری خدماتقابلیت مدیریتی
-
15.
نویسنده : فیروزبخت، حجت ؛ عباس پور نوقی، مسعود ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (23 صفحه - از 286 تا 308 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانی نوآوری خدمات جهت گیری استراتژیک
-
16.
نویسنده : سیم خواه، مسعود ؛ نویسنده مسئول : محمدخانی، الهه ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 (ویژه نامه) رتبه A (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 209 تا 218 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیپویش محیطینوآوری خدماتشخصیت پویابهبود خدماتهتلهای سه و چهار ستاره شهر اصفهان
-
17.
نویسنده : مختاری، حسین ؛ اکبری، مرتضی ؛ مرادی، محمد علی ؛
مجله:گردشگری شهری»تابستان 1398، دوره ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 99 تا 116 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریعملکرد شرکتآژانس مسافرتینوآوری خدمات
-
18.
نویسنده : محمدشفیعی، مجید ؛ توکلی، هدی ؛ طبائیان، ریحانه السادات ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1397 - شماره 13 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 171 تا 206 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش ویژه برندترجیح برندتمایل به پرداخت قیمت بالاترنوآوری خدماتبازار گراییبــابــر
-
19.
نویسنده : خدامرادی، سارا ؛ یوسفی، مینو ؛ اقدامی، مهری ؛ خشنود، ارژنگ ؛ دانش شکیب، مریم ؛ براتی ملاسرائی، فاطمه ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 3 (20 صفحه - از 211 تا 230 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانمسئولیت اجتماعی سازماننوآوری خدماتحمایت از مشتریبیمه ملت
-
20.
نویسنده : مهری، سعید ؛ مهری، قدیره ؛ ایمانی، ملیحه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1395، سال یازدهم - شماره 32 (13 صفحه - از 77 تا 89 )
کلیدواژه ها:بازارگراییمشتریگرایینوآوری خدماترقیبگرایی