کلیدواژه هتل / (46 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تبیین مدل مسئولیتپذیری اجتماعی در صنعت هتلداری با رویکرد فراترکیب
نویسنده مسئول : یوسفی، جواد ؛ نویسنده : ضیائی، محمود ؛ کریمی علویجه، محمدرضا ؛ محمودزاده، سید مجتبی ؛
مجله : علوم مدیریت ایران » تابستان 1401 - شماره 66 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 57 تا 94 )
کلیدواژه ها: صنعت هتلداری هتل مرور نظاممند فراترکیب مسئولیت پذیری اجتماعی
-
2.
تبیین مؤلفهها و شاخصهای طراحی هتلِ مطابق با شریعت (مطالعه موردی هتلهای زنجیرهای پارس)
نویسنده مسئول : محمودی، مصطفی ؛ نویسنده : پورفرج، اکبر ؛
مجله : پژوهش های معماری اسلامی » بهار 1401 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها: هتل مطابقت با شریعت طراحی و معماری اسلامی گردشگران مسلمان
-
3.
رابطۀ محیط قابلیتگرا و کسب مزیت رقابتی پایدار در هتلهای ایران موردمطالعه: هتلهای تهران
نویسنده مسئول : فرزین، محمدرضا ؛ نویسنده : کروبی، مهدی ؛ پورفرج، اکبر ؛ محمودی، مصطفی ؛
مجله : گردشگری و توسعه » زمستان 1400 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 127 تا 140 )
کلیدواژه ها: نوآوری منابع انسانی هتل مزیت رقابتی پایدار رویکرد قابلیتگرائی
-
4.
میزان اثرگذاری مسئولیت اجتماعی بر تصویر هتل های شیراز در زمان بحران با نقش واسطه ای اعتماد مشتری
نویسنده : دبیری فرد، آریانا ؛ فردافشاری، امین الله ؛ داوری، کوروش ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (25 صفحه - از 1735 تا 1759 )
کلیدواژه ها: قانونی اخلاقی شیراز اقتصادی مسئولیت اجتماعی هتل تصویر شرکت اعتماد مشتری بشردوستانه زمان بحران تصویر مسئولیت اجتماعی شرکت مشتریان
-
5.
ارزیابی درک گردشگران از سبک زندگی سنتی در خانههای تاریخی کاشان پس از استفاده مجدد به عنوان هتل
نویسنده : مسعود، سیداحسان ؛ نویسنده مسئول : فیضی، محسن ؛
مجله : باغ نظر » مرداد 1400 - شماره 98 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 83 تا 94 )
کلیدواژه ها: کاشان هتل خانه های تاریخی سبک زندگی سنتی درک گردشگر
-
6.
واکنش های استراتژیک بخش هتلداری به کووید 19 به سوی چارچوب اصلاح شده مدیریت بحران پاندمی
نویسنده : سبک آرا، مجید ؛
همایش : پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » دوره 10؛ 1400/04/25 - 1400/04/25 (10 صفحه - از 603 تا 612 )
کلیدواژه ها: مدیریت بحران کووید 19 بهبود هتل رسانه های خبری استراتژی ها
-
7.
واکنش های استراتژیک بخش هتلداری به کووید 19 به سوی چارچوب اصلاح شده مدیریت بحران پاندمی
نویسنده : سبک آرا، مجید ؛
مجله : همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » دهمین همایش ملی (10 صفحه - از 603 تا 612 )
کلیدواژه ها: بهبود مدیریت بحران هتل استراتژی ها رسانه های خبری کووید 19
-
8.
ارتقای فرهنگ احساسی و کیفیت روابط کارکنانـ سازمان از طریق ارتباطات داخلی و تاثیر آن بر هواخواهی کارکنان در صنعت هتلداری
نویسنده مسئول : قربان زاده، داود ؛ نویسنده : طالقانی، محمد ؛ راه حق، اتنا ؛
مجله : مدیریت فرهنگ سازمانی » تابستان 1400، دوره نوزدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 281 تا 301 )
کلیدواژه ها: هتل فرهنگ احساسی مثبت کیفیت روابط کارکنانـ سازمان هواخواهی کارکنان ارتباطات داخلی
-
9.
عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و نقش آن در وفاداری مشتریان هتل پرسپولیس شیراز
نویسنده مسئول : امینی کرج آباد، مهسا ؛ نویسنده : زحمتکش سردوراهی، مهدیه ؛ سیادتان، محمد ؛
مجله : گردشگری و اوقات فراغت » بهار و تابستان 1400 - شماره 11 (12 صفحه - از 19 تا 30 )
کلیدواژه ها: گردشگری کیفیت خدمات هتل وفاداری مشتریان
-
10.
فراتحلیل پژوهشهای انجام شده در حوزه وفاداری گردشگران به هتلهای ایران
نویسنده : ایمانی خوشخو، محمدحسین ؛ شهرابی فراهابی، مهدیه ؛
مجله : پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار » زمستان 1399 - شماره 12 (12 صفحه - از 57 تا 68 )
کلیدواژه ها: رضایت کیفیت صنعت گردشگری وفاداری هتل
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (13 مقاله)
- ب (10 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- A (1 مقاله)
- B (1 مقاله)