کلیدواژه همآفرینی برند / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده : ناصحی فر، وحید ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ اسلامی پناه، ملیحه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 71 تا 94 )
کلیدواژه ها:سازمانمطالعه کیفیفراترکیبهمآفرینی برندرفتار همآفرینیمشتریمدلپژوهشرفتارکدمشتریانروش فراترکیب
-
2.
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : سلطانی، مرتضی ؛ شهرکی آزاد، افسانه ؛ خوشرو، مینا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 98 تا 119 )
کلیدواژه ها:مقصد گردشگریهم آفرینی برندهم آفرینی برند مقصد گردشگریگردشگریشناسایی و اولویتبندی فرصتفرصتمصاحبهTourismپژوهشبرند گردشگری
-
3.
نویسنده مسئول : خلیل نژاد، شهرام ؛ نویسنده : رضائیان آستانه، محدثه ؛ قنبری، میلاد ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1399 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 74 تا 114 )
کلیدواژه ها:بازیوارسازیپلتفرممدل کسبوکار پایدارهمآفرینی برندبـابــاهـابـههــا