کلیدواژه واکنشهای مشتری / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : عزیزی، شهریار ؛ نویسنده : قرشی، صالح ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 128 تا 146 )
کلیدواژه ها:مقایسه اجتماعیمنابع پشیمانیواکنشهای مشتریپشیمانی پس از خریدپشیمانیمشتریارزیابیمصرفکنندهسناریو
-
2.
نویسنده : حسین زاده، رقیه ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (12 صفحه - از 418 تا 429 )
کلیدواژه ها:کیفیت رابطه هوش هیجانی وفاداری مشتری واکنشهای مشتری سهم مشتری