کلیدواژه وفاداری / (352 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی تاثیر هویت جنسیتی بر رفتار و تصمیمگیری مصرفکننده
نویسنده : زارع پور نصیرآبادی، ابراهیم ؛ بهزادی، مریم ؛
همایش : بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها » دوره 2؛ 1401/06/22 - 1401/06/22 (17 صفحه - از 304 تا 320 )
کلیدواژه ها: هویت جنسی وفاداری رفتار مصرفکننده تصمیمگیری الگوی خرید
-
2.
اثر عناصر الگوی مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان توسعه وفاداری و رضایتمندی مشتریان
نویسنده : قضات، سید حسام الدین ؛
همایش : بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها » دوره 2؛ 1401/06/22 - 1401/06/22 (15 صفحه - از 392 تا 406 )
کلیدواژه ها: الگوی مدیریت ارتباط با مشتری وفاداری مشتری
-
3.
تجارت الکترونیکی سیار: پیوند بین کیفیت خدمات خرید تلفن همراه و وفاداری
نویسنده : منصوری، حسین ؛ استخریان حقیقی، امیررضا ؛
همایش : مدیریت و تجارت الکترونیک » دوره 3؛ 1401/04/30 - 1401/04/30 (8 صفحه - از 27 تا 34 )
کلیدواژه ها: ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه تجارت الکترونيکي سيار کيفيت خدمات وفاداري
-
4.
بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاههای آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت
نویسنده مسئول : گوهر رستمی، حمیدرضا ؛ نویسنده : پور یوسفی، کبری ؛ بنار، نوشین ؛ نظری، سمانه ؛
مجله : مطالعات بازاریابی ورزشی » تابستان 1401 - شماره 10 (28 صفحه - از 33 تا 60 )
کلیدواژه ها: شهرت تصویر ورزش مسئولیت اجتماعی وفاداری نگرش مشتریان
-
5.
تاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات)
نویسنده مسئول : فتحی، فرهاد ؛ نویسنده : عسکریان، فریبا ؛ راینر، مایک ؛
مجله : مطالعات بازاریابی ورزشی » تابستان 1401 - شماره 10 (24 صفحه - از 154 تا 177 )
کلیدواژه ها: گردشگری ورزشی وفاداری واژههای کلیدی: امنیت جام ملتهای آسیا 2019 درک ریسک مقصد
-
6.
بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی مقاصد بر پاسخهای احساسی و رفتاری گردشگران شهری (موردمطالعه: شهر تهران)
نویسنده : دودانگه، سارا ؛ مظفری، محمد مهدی ؛ کاوش، کامیار ؛ نویسنده مسئول : حاجی کریمی، بابک ؛
مجله : گردشگری شهری » تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 55 تا 71 )
کلیدواژه ها: رضایت اعتماد شهر تهران گردشگری شهری وفاداری مسئولیت اجتماعی مقاصد
-
7.
تأثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان و نام تجاری شرکت فروشگاه هاکوپیان
نویسنده : تاجفر، امیرهوشنگ ؛ معصومی، علی ؛
همایش : مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق » دوره 6؛ 1401/03/30 - 1401/03/30 (16 صفحه - از 226 تا 241 )
کلیدواژه ها: بازاریابی حسی وفاداری مشتریان نام تجاری
-
8.
تاثیر کلان داده در ارتباط با رضایتمندی مشتری و مدیریت درآمد در صنعت هواپیمایی
نویسنده مسئول : حاتمی، بابک ؛ نویسنده : یعقوبی، نغمه ؛ موسوی، زهرا سادات ؛
مجله : پژوهش های علوم مدیریت » بهار 1401 - شماره 1 (11 صفحه - از 110 تا 120 )
کلیدواژه ها: رضایت اعتماد کیفیت خدمات وفاداری شرکت هواپیمایی کلان داده
-
9.
رسانههای اجتماعی و وفاداری مشتریان: شواهدی از بانک سپه
نویسنده : محمدی اصل، عقیل ؛ ناصری، یاشار ؛ نویسنده مسئول : حسینی، محبوب ؛
مجله : مطالعات رهبری فرهنگی » بهار 1401 - شماره 10 (12 صفحه - از 69 تا 80 )
کلیدواژه ها: وفاداری وفاداری مشتریان رسانههای اجتماعی بانک سپه
-
10.
مبادی اخلاقی بعثت؛ پیشفرضهای اخلاقی پذیرشِ دعوت پیامبر اکرم (ص)
نویسنده : مهجور، علی ؛
مجله : اخلاق پژوهی » بهار 1401 - شمارۀ 14 رتبه علمی-پژوهشی (حوزه علمیه (24 صفحه - از 77 تا 100 )
کلیدواژه ها: اصول اخلاقی بعثت خیرخواهی وفاداری شهود اخلاقی پیشفرضهای اخلاقی پذیرش دعوت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (101 مقاله)
- ب (67 مقاله)
- الف (11 مقاله)
- ج (10 مقاله)
- B (9 مقاله)
- علمی-ترویجی (8 مقاله)
- د (6 مقاله)
- C (6 مقاله)
- A (3 مقاله)
- A+ (2 مقاله)