کلیدواژه وفاداری مشتریان / (135 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تاثیر کیفیت محصول، تصویر برند، اعتماد برند بر رضایت و وفاداری مشتریان / برند اجه فامیلی در میان مشتریان شهرستان گنبد کاووس
نویسنده مسئول : تکه ئی، عبدالقادر ؛ نویسنده : چقر، محمد ؛
مجله : مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه » مرداد 1402 - شماره 45 (10 صفحه - از 81 تا 90 )
کلیدواژه ها: رضایت وفاداری مشتریان تصویر برند اعتماد برند کیفیت محصول مشتری رضایت مشتری مشتریان اعتماد تصویر رضایت و وفاداری مشتری
-
2.
طراحی و اعتبارسنجی الگوی نگهداشت مشتریان در کسبوکارهای بَرخط (مورد مطالعه: صنعت پوشاک)
نویسنده : چقاقاسمی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : کهریزی، امیدعلی ؛
مجله : پژوهش های کارآفرینی » تابستان 1402- شماره 4 (21 صفحه - از 18 تا 38 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتریان صنعت پوشاک کسبوکارهای برخط نگهداشت مشتریان
-
3.
بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر وفاداری مشتریان بانک؛ نقش میانجی هویت اجتماعی
نویسنده مسئول : شعبانلودهنوی، محسن ؛ نویسنده : مختاران، ماهرخ ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (22 صفحه - از 3330 تا 3351 )
کلیدواژه ها: مشتری مداری وفاداری مشتریان بانک ملت بازاریابی اجتماعی مشتری بازار مشتریان بانک
-
4.
تاثیر وفاداری فروشگاهی مشتریان (شرکت پرنیان تجارت (محمود))
نویسنده : خیری جیرانسفلی، رقیه ؛
مجله : نخبگان علوم و مهندسی » بهمن 1401 - شماره 39 (11 صفحه - از 100 تا 110 )
کلیدواژه ها: علوم شناختی وفاداری مشتریان محرکهای خرده فروشی ابعاد تجربه برند وفاداری به فروشگاه مشتریان گروه مرجع
-
5.
بهینه سازی همزمان تسهیم دانش و وفاداری مشتریان در شبکه های اجتماعی تحت رویکرد بازاریابی دیجیتال
نویسنده : قلی پور دمیه، حمیدرضا ؛
مجله : ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار » زمستان 1401 - شماره 6 (20 صفحه - از 5 تا 24 )
کلیدواژه ها: مدلسازی ریاضی شبکههای اجتماعی وفاداری مشتریان تسهیم دانش بازاریابی دیجیتال روش AHP فازی
-
6.
بررسی تاثیر بهرهگیری از ابزارهای فضای مجازی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک شهر استان سمنان)
نویسنده مسئول : فائض، علی ؛ نویسنده : طباطبایی مزدآبادی، سید محسن ؛
مجله : مطالعات رفتار مصرف کننده » زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 156 تا 172 )
کلیدواژه ها: بانک شهر استان سمنان وفاداری مشتریان ابزارهای فضای مجازی رفتار مصرف کننده
-
7.
تاثیر فروشنده و مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان با نقش واسطه اعتماد و رضایت مشتریان
نویسنده : خلفی، سپیده ؛ بو به رژ، رضا ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » زمستان 1401 - شماره 87 (17 صفحه - از 395 تا 411 )
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی رضایت مشتریان فروشنده وفاداری مشتریان اعتماد مشتریان
-
8.
بررسی تاثیر رفتار اخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان با متغیر میانجی رضایت مشتری در بانک (مورد مطالعه بانک سپه استان چهارمحال و بختیاری)
نویسنده : عزیزی سورشجانی، شهرام ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » پاییز 1401 - شماره 86 (18 صفحه - از 860 تا 877 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات وفاداری مشتریان رضایتمندی مشتریان بانک سپه رفتار اخلاقی کارکنان
-
9.
بررسی تاثیر تداعیبرند بر اعتماد و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد به برند در شعب بانک ملت شهر همدان
نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده : بیات، صابر ؛
مجله : مدیریت برند » پاییز 1401 - شماره 31 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 143 تا 178 )
کلیدواژه ها: اعتماد وفاداری مشتریان تعهد به برند تداعیبرند برنـد برنــد بـه بـا
-
10.
مقایسه وفاداری مشتریان ثابت و موقت خرید، فروش و تعمیرات GPS شهر همدان با تاثیر راهبردهای اخلاقی و رهبری دیجیتال با نقش میانجی هوش اخلاقی
نویسنده مسئول : نعمتی، لیلا ؛ نویسنده : کاشفی، جواد ؛
مجله : پژوهش های مدیریت در جهان اسلام » پاییز 1401، دوره چهارم - شماره 12 (26 صفحه - از 51 تا 76 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتریان هوش اخلاقی رهبری دیجیتال راهبرد اخلاقی وفاداری مشتری فروش راهبردهای اخلاقی