کلیدواژه وفاداری مشتریان / (157 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : عنابی، محمد ؛ نویسنده : برنای تنها، مریم ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1403، دوره دهم - شماره 1 (13 صفحه - از 223 تا 235 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطه مندوفاداری مشتریانشعب بانکارزش ویژهمشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتری
-
2.
نویسنده : مشکی کاشی، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1403 - شماره 47 (11 صفحه - از 201 تا 211 )
کلیدواژه ها:بازاریابیوفاداری مشتریانبازاریابی بانکیمشتریانبانکوفاداری مشتری
-
3.
نویسنده : احمدی، بهزاد ؛ عالی، صمد ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1402 - شماره 10 (19 صفحه - از 318 تا 336 )
کلیدواژه ها:بیمه عمرارزش ادراک شدهوفاداری مشتریانحواس پنجگانهبیمه سرمایه گذاری
-
4.
نویسنده : زاهدی پور، محمد ؛ خدایاری، بهناز ؛ رهنمای رودپشتی، فریدون ؛ نویسنده مسئول : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 136 تا 159 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریوفاداری مشتریانسازمان تامین اجتماعینظریه داده بنیادمشتریمشتریانوفاداری مشتریاطلاعاتمدلپژوهش
-
5.
نویسنده : فضلی خانی، پیام ؛ رحیمی نژاد، مریم ؛ غلامی مامالو، زهرا ؛ خوش انگیز، موسی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (14 صفحه - از 164 تا 177 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریانموسسه اعتباری کوثرپیاده سازی سیستم
-
6.
نویسنده مسئول : تکه ئی، عبدالقادر ؛ نویسنده : چقر، محمد ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1402 - شماره 45 (10 صفحه - از 81 تا 90 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداری مشتریانتصویر برنداعتماد برندکیفیت محصولمشتریرضایت مشتریمشتریاناعتمادتصویررضایت و وفاداری مشتری
-
7.
نویسنده : چقاقاسمی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : کهریزی، امیدعلی ؛
مجله:پژوهش های کارآفرینی»تابستان 1402- شماره 4 (21 صفحه - از 18 تا 38 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانصنعت پوشاککسبوکارهای برخطنگهداشت مشتریان
-
8.
نویسنده : بیرجندی، بهروز ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (13 صفحه - از 1758 تا 1770 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیوفاداری مشتریانبازاریابی دیجیتال
-
9.
نویسنده : راستین، مهسا ؛
مجله:پژوهش های کاربردی مدیریت بازار»بهار 1402 - شماره 30 (36 صفحه - از 2 تا 37 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیخدماتصنعت گردشگریهتلداریوفاداری مشتریان
-
10.
نویسنده مسئول : فرجی، محمدحسین ؛ نویسنده : نمامیان، فرشید ؛
مجله:فرهنگ ایلام»بهار و تابستان 1402 - شماره 78 رتبه د (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 101 تا 120 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریوفاداری مشتریانهویت برندعناصر بصری تبلیغات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (33 مقاله)
- ب (18 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (4 مقاله)
- همایش ملی (4 مقاله)