کلیدواژه وفاداری مشتریان / (122 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : زاهدی پور، محمد ؛ خدایاری، بهناز ؛ رهنمای رودپشتی، فریدون ؛ نویسنده مسئول : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 136 تا 159 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریوفاداری مشتریانسازمان تامین اجتماعینظریه داده بنیادمشتریمشتریانوفاداری مشتریاطلاعاتمدلپژوهش
-
2.
نویسنده مسئول : تکه ئی، عبدالقادر ؛ نویسنده : چقر، محمد ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1402 - شماره 45 (10 صفحه - از 81 تا 90 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداری مشتریانتصویر برنداعتماد برندکیفیت محصولمشتریرضایت مشتریمشتریاناعتمادتصویررضایت و وفاداری مشتری
-
3.
نویسنده : چقاقاسمی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : کهریزی، امیدعلی ؛
مجله:پژوهش های کارآفرینی»تابستان 1402- شماره 4 (21 صفحه - از 18 تا 38 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانصنعت پوشاککسبوکارهای برخطنگهداشت مشتریان
-
4.
نویسنده مسئول : شعبانلودهنوی، محسن ؛ نویسنده : مختاران، ماهرخ ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (22 صفحه - از 3330 تا 3351 )
کلیدواژه ها:مشتری مداریوفاداری مشتریانبانک ملتبازاریابی اجتماعیمشتریبازارمشتریانبانک
-
5.
نویسنده : خیری جیرانسفلی، رقیه ؛
مجله:نخبگان علوم و مهندسی»بهمن 1401 - شماره 39 (11 صفحه - از 100 تا 110 )
کلیدواژه ها:علوم شناختیوفاداری مشتریانمحرکهای خرده فروشیابعاد تجربه برندوفاداری به فروشگاهمشتریانگروه مرجع
-
6.
نویسنده : قلی پور دمیه، حمیدرضا ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 6 (20 صفحه - از 5 تا 24 )
کلیدواژه ها:مدلسازی ریاضیشبکههای اجتماعیوفاداری مشتریانتسهیم دانشبازاریابی دیجیتالروش AHP فازی
-
7.
نویسنده مسئول : فائض، علی ؛ نویسنده : طباطبایی مزدآبادی، سید محسن ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 156 تا 172 )
کلیدواژه ها:بانک شهراستان سمنانوفاداری مشتریانابزارهای فضای مجازیرفتار مصرف کننده
-
8.
نویسنده : خلفی، سپیده ؛ بو به رژ، رضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (17 صفحه - از 395 تا 411 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیرضایت مشتریانفروشندهوفاداری مشتریاناعتماد مشتریان
-
9.
نویسنده : عزیزی سورشجانی، شهرام ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (18 صفحه - از 860 تا 877 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریانرضایتمندی مشتریانبانک سپهرفتار اخلاقی کارکنان
-
10.
نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده : بیات، صابر ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 143 تا 178 )
کلیدواژه ها:اعتمادوفاداری مشتریانتعهد به برندتداعیبرندبرنـدبرنــدبـهبـا
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (22 مقاله)
- ب (16 مقاله)
- B (10 مقاله)
- C (4 مقاله)
- ملی (4 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- ج (1 مقاله)