کلیدواژه پاسخ مشتری / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 47 تا 73 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیبرندهای لاکچریبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
2.
نویسنده مسئول : کاظمی آرانی، میلاد ؛ نویسنده : مهتری آرانی، محمد ؛ راستی الحسینی، سید رضا ؛
مجله:پژوهش های کارآفرینی و نوآوری»زمستان 1401 - شماره 1 (17 صفحه - از 98 تا 114 )
کلیدواژه ها:بازاریابیارزش برندرسانه های اجتماعیپاسخ مشتری
-
3.
نویسنده : محمدي، محمدرضا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز1400، دوره جدید - شماره 51 (18 صفحه - از 207 تا 224 )
کلیدواژه ها:صنایع غذاییپاسخ مشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهبرندمشتریبازاریابیبازاریابی شبکههای اجتماعی
-
4.
نویسنده : دقیق، حسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1399 - شماره 33 (14 صفحه - از 61 تا 74 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندپاسخ مشتریبازاریابی رسانه ای تصویر برند
-
5.
نویسنده : نافعی، محمد ؛ سعیدنیا، دکتر حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : آندرواژ، دکتر لیلا ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 151 تا 157 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبازاریابی اخلاقی رسانههای اجتماعی
-
6.
نویسنده مسئول : محمدشفیعی، مجید ؛ نویسنده : رحمت ابادی، یزدان ؛ سلیمان زاده، امید ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیارزش ویژه برندارتباطات بازاریابیپاسخ مشتریارزش ویژه ارتباطی
-
7.
نویسنده : خالوزاده مبارکه، سجاد ؛ حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ نویسنده مسئول : مانیان، امیر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 287 تا 310 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادتجربه مشتریپاسخ مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
8.
نویسنده : زکیپور، مهدی ؛ افشار کاظمی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : نعمتی زاده، سینا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 رتبه A (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 39 تا 48 )
کلیدواژه ها:بازاریابی مستقیمپاسخ مشتریطراحی الگوریتمبهینهسازی پیشبینی
-
9.
نویسنده : قلیزاده، وحید ؛ اسقیدانی، محمدرحیم ؛ احمدی، ایمان ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1394 - شماره 58 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 9 تا 26 )
کلیدواژه ها:مشتریپاسخ مشتریخرده فروشانرفتار غیراخلاقی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- A (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)